معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شركت ملی نفت ایران ' ازدیاد و تداوم تولید با رویكرد كاهش هزینه را از اولویت های این شركت برشمرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ مهندس احمد قلعه بانی دردومین گردهمایی مدیران عامل و مدیران فنی و تولید شركت ملی نفت ایران افزود: شركت ملی نفت ایران مجموعه ای تخصصی است كه هدف اصلی آن تولید و اجرای پروژه ها با كمترین هزینه و در كوتاه ترین زمان است.

وی ازدیاد برداشت از مخازن را یكی دیگر از برنامه های این شركت اعلام كرد و افزود: بر اساس برنامه پنجم توسعه باید ضریب برداشت از مخازن یك درصد افزایش یابد و این گردهمایی محل مناسبی برای تبادل نظر متخصصان و پیگیری پروژه های مرتبط با این موضوع است.

قلعه بانی اظهار كرد: تقویت ساخت داخل و ایجاد زیرساخت های لازم برای توانمندسازی سازندگان و پیمانكاران صنعت نفت را نیز درهمین راستا از وظایف مدیران ذكر كرد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شركت ملی نفت ایران با قدردانی از تلاش های مجموعه مدیران و كاركنان این شركت، هدف از برپایی این گردهمایی را تبادل تجربه و هم افزایی متخصصان بالادستی صنعت نفت در پیشبرد اهداف و برنامه های شركت برشمرد.

مدیرعامل شركت ملی نفت ایران توجه ویژه، توسعه ساخت داخل و پیشرفت های سازندگان و صنعتگران كشور در تامین نیازهای این صنعت را بسیار چشمگیر ارزیابی كرد و گفت: ارائه توانمندی ها و دستاوردهای ساخت داخل در نمایشگاه های اخیر شركت ملی حفاری ایران، شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب و دیگر شركت های نفتی مبین این موفقیت هاست.

وی در ادامه ارتقای سطح دانش فنی، توجه و اولویت دادن بیش از پیش به مباحث محیط زیست در اجرای پروژه ها و ارتباط بیشتر با مراكز علمی و پژوهشی و موسسات دانش بنیان را مورد تاكید قرار داد.

حمید بورد، مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز دراین نشست، گزارشی از فعالیت ها و عملكرد این شركت ارائه داد.

مدیر نظارت و هماهنگی بر تولید شركت ملی نفت ایران نیر درادامه با اشاره به تشكیل چهار كمیته تخصصی مرتبط با بخش بالادستی نفت و گاز در این شركت توضیح داد: این كمیته ها با هدف بررسی و پیگیری پیشرفت پروژه ها و طرح های تعریف شده، در نخستین گردهمایی تشكیل شد.

مهندس امیر مسعود جباری راد گفت: این كمیته ها شامل مواد شیمیایی، ماشین های دوار و ساخت داخل، مخازن ذخیره سازی و خطوط لوله و تعمیرات و نگهداری است كه در نشست امروز، پروژه های منتخب این چهار كمیته مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

مهندس قلعه بانی همچنین امروز پیش از این گردهمایی در نشست مدیرعامل و مدیران ارشد شركت ملی حفاری ایران حضور یافت. /س
برچسب ها: کاهش ، هزینه ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.