عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي راهبردهاي انتخاباتي جريان انحرافي در انتخابات آتي را تشريح كرد.

"حميدرضا ترقي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره راهبردهاي انتخاباتي جريان انحرافي در انتخابات آتي، اظهار داشت: مهمترين راهبرد انتخاباتي جريان انحرافي در انتخابات آتي استفاده از چهره تبليغاتي اقدامات مثبت دولت در دوران فعاليت دولت‌هاي نهم و دهم به عنوان سرمايه انتخاباتي اين جريان است.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي دومين راهبرد انتخاباتي اين جريان را تخريب چهره‌هاي مطرح اصولگرا دانست و ادامه داد: راهبرد سوم اين جريان در انتخابات آتي استفاده از اقليت‌هاي ديني و مذهبي كشور براي همراهي در انتخابات است.

وي به چهارمين راهبرد انتخاباتي اين جريان اشاره كرد و افزود: راهبرد ديگر اين جريان در انتخابات بهره‌گيري از موضوع مذاكره با آمريكا است.

ترقي تصريح كرد: متاسفانه اصولگرايان اشتباهي كه در مقطع كنوني انجام مي‌دهند اين است كه به خاطر مشكلي كه با احمدي‌نژاد دارند عملكرد اصولگرايي را طي اين 8 سال ناديده مي‌گيرند و يا كم‌رنگ مي‌كنند كه اين موجب مي‌شود از سرمايه عظيم كاري و فعاليت‌هايي كه در قالب گفتمان اصولگرايي انجام شده است، بهره‌اي نبرند.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه بايد اصولگرايان اين روش را اصلاح كنند و نقاط مثبت فعاليت‌هاي دولت‌هاي نهم و دهم را در اقدامات اصولگرايان قرار دهند، تصريح كرد: شفاف‌سازي افكار عمومي درباره جريان سياسي اصولگرا و انطباق آن با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي نقش بسيار موثري در جهت گرايش بيشتر فضاي كشور نسبت به اين جريان دارد.

ترقي با تاكيد بر اينكه بايد اصولگرايان تيم قوي براي انتخابات آتي به مردم معرفي كنند، خاطر نشان كرد: ارائه برنامه قوي و كارآمد براي حل مشكلات كشور مي‌تواند نقش موثري در خنثي‌سازي تبليغات منفي برخي جريان‌ها عليه اصولگرايي داشته باشد و بايد يك روند تبليغاتي مثبت و نمونه‌اي را در كشور دنبال كنيم و در كنار آن روش‌هاي غيراخلاقي و رقابت‌هاي ناپسند نيز شفاف‌سازي شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار