عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به اینکه انتخابات سال آتی در دهه توسعه و پیشرفت است بنابراین رئیس جمهور باید توانایی استمرار پیشرفت را داشته باشد.

"حسن غفوری فرد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم انقلاب را از آن خود دانسته و زمانی که احساس خطر کنند وحدت خود را بیش از پیش حفظ می‌کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فشارها و تهدیدهای آمریکا و غرب بیان کرد: با توجه به اعمال فشارها از سوی غرب، مردم به صورت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با حضورشان پاسخی عملی به دعوت مقام معظم رهبری دادند.

وی با بیان اینکه هرساله شاهد افزایش استقبال مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستم، گفت: معمولاُ انتظار می‌رود گذشت زمان شور و هیجان مردم را نسبت به یک رویداد تاریخی کمرنگ کند؛ اما ما شاهد این هستیم که انقلاب اسلامی کهنه نمی‌شود بلکه هرسال پدیده‌ای نو را با خود همراه می‌سازد.

غفوری‌فرد افزود: لازمه انقلاب این است که دائمی باشد و جمهوری اسلامی این ماهیت را حفظ کرده است.

عضو حزب موتلفه در ارتباط با انتخابات سال آینده اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اولین انتخابات دهه چهارم انقلاب که به عنوان دهه پیشرفت و توسعه و عدالت از آن یاد می شود است؛ بنابراین رئیس جمهور آتی باید توانایی استمرار پیشرفت را داشته باشد.

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هر جا عدالت مقرر شود پیشرفت و توسعه هم به وجود می آید، خاطرنشان کرد: مبنای رئیس جمهور آینده باید عدالت محوری در جهت ارتقاء و پیشرفت باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حضور ، مردم ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار