رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس از توزیع 15 تن مرغ منجمد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احمد نعیمی اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کنندگان بیش از 15 تن مرغ منجمد در سطح شهرستان فردوس توزیع می‌شود.

وی گفت: هر کیلو مرغ با قیمت مصوب پنج هزار و 100 تومان عرضه و مباشران اداره صنعت، معدن و تجارت برای عرضه مرغ طرح تنظیم بازار مشخص شده‌اند که قیمت مصوب با نصب بنرهایی بر سردرب مغازه‌ها برای مصرف‌کننده قابل مشاهده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس ادامه داد: در حال حاضر مرغ به صورت روزانه در نمایندگی‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

نعیمی همچنین از توزیع 160 تن برنج هندی در شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت و نیز عدم اعلام قیمت نهایی برنج،‌ توزیع آن متوقف و با کاهش توزیع در سطح بازار مواجه هستیم.

وی یادآور شد: در صورت اعلام قیمت نهایی، پیگیر 40 تن دیگر برنج هندی برای عرضه در شهرستان فردوس هستیم که در صورت موافقت جذب و بین مردم شهرستان توزیع می‌شود.                                                   

برپایی نمایشگاه بهاره در فردوس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، هشتم اسفندماه در محل انبار غله فردوس دایر می‌شود.

وی در پایان ابراز داشت: نمایشگاه بهاره فردوس با حدود 60 غرفه برگزار و کالا و اجناس عرضه شده در این نمایشگاه 15 تا 20 درصد زیرقیمت روز عرف بازار عرضه می‌شود.
برچسب ها: مرغ ، منجمد ، فردوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.