رئیس اداره ورزش و جوانان شمال‏ شرق تهران از برگزاری مسابقات کاراته بانوان در سبک‏ های کنترلی به میزبانی شمال‏ شرق تهران خبر داد.

علی ایلکا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این اداره برای برگزاری مسابقات کاراته بانوان در این سبک‏ برنامه‏ ریزی‏ های قابل توجهی انجام داده است.

وی اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان شمال‏ شرق تهران پیش‏بینی کرده تا این دوره از رقابت‏ ها به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شود.

ایلکا تصریح کرد: به همین ترتیب، اداره ورزش و جوانان شمال‏ شرق تهران با نظر مسئولان امر به عنوان میزبان سومین دوره مسابقات کاراته بانوان در سبک‏ های کنترلی در بخش کومیته (مبارزه) انتخاب شده که به زودی این رقابت‏ ها به همت مسئولان آن برگزار می ‏شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شمال ‏شرق تهران تصریح کرد: طبق برنامه‏ ریزی‏ های صورت گرفته، رقابت ‏های کاراته بانوان در سبک‏ های کنترلی در بخش کومیته (مبارزه) به صورت استانی و در سطح ورزشکاران این رشته در استان تهران برگزار می ‏شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری این پیکارها، هماهنگی‏ های مورد نیاز با فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

ایلکا برگزاری مسابقات کاراته بانوان در سبک‏ های کنترلی در بخش کومیته (مبارزه) را در استان تهران، روز جمعه، چهارم اسفند ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات در مجموعه سرپوشیده فرهنگی و ورزشی شهدای شمیران نو برپا خواهد شد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.