غیر قانونی بودن استخدام 5 هزار نیروی آموزش قرآن و 15 هزار مستخدم که از سوی برخی از نمایندگان مجلس سوال شده بود در مجلس امروز بررسی شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نمایندگان مجلس امروز چهارشنبه در محض علنی به بررسی سوال از حمید رضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص جذب 20 هزار نفر در این وزارت خانه پرداختند.

در این جلسه امروز پس از طی سوال که از وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به موسی الرضا ثروتی نماینده سوال کننده گفت: در خصوص این مسئله که شما 22 آذر ماه 91 به بند نامه نوشته که چرا در استخدام ها پارتی بازی شده باید بگویم در آن زمان ما در مرحله شناسایی بودیم و حکم این افراد در 2 بهمن امسال زده شد.

وی در پاسخ این سوال ثروتی در این خصوص که چرا 5 هزار افراد زیر بط تحت عنوان مربیان قرآن به کار گرفته بیان داشت: در به کار گیری مربیان رشته مهم نبوده است بلکه مربیان به کار گرفته اساتید برجسته قرآن مستند افرادی که شرایط ویژه قرآنی دارند و خارج از رشته قاری قرآن، حافظ قرآن یا قاری ملی هستند در استان ها نیز هدف پر کردن سهم نبوده همچنین در این خصوص که گفته می شود سهمیه استان ها تکمیل شده باید بلکه در هر استان شناسایی افراد واجد شرایط را در نظر داشتیم.

همچنین در پایان حاجی بابایی در پاسخ به این سوال که چرادوره آموزش برای معلمان گذاشته نشده پاسخ داد: چرا باید برای کسانی که خود استاد قران و قاری بین المللی هستند دوره تخصصی قران گذاشت.

در پایان نمایندگان مجلس از سوال خود مبنی بر  اینکه استخدام 5 هزار نیروی آموزش قران و 15 هزار نیروی مستخدم قانونی نبوده است قانع شدند.

این در حالی است که این سوال پیش از این در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شده بود و به دلیل قانع نشدن نمایندگان سوال کننده امروز در خصوص علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت./ل

برچسب ها: صورت ، مجلس ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
علي
۲۰:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
ﺑﻨﺪﻩ ﻳﻜﻲ ﺍﺯﻫﻤﻴﻦ ﻣﺮﺑﻴﺎﻥ ﻫﺴﺘﻢ .ﺣﺎﻓﻆ ﻗﺮﺇﻥ ﻧﻴﺰ ﻫﺴﺘﻢ.ﺑﺎﻭﺭ ﻛﻨﻴﺪ ﺍيﻦ ﻛﺎﺭي ﻛﻪ ﺇﻗﺎﻱ ﺣﺎﺝ ﺑﺎﺑﺎﻳﻲ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩ ﻧﻌﻤﺖ ﺑﺰﺭﻛﻴﺴﺖ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﺍﻧﺶ ﺍﻣﻮﺯﺍﻥ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺩﺍﻧﺶ ﺍﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩ ﻗﺮﺃﻧﻲ.
آخرین اخبار