جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در بیانیه‌ای موجودیت خود را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در بیانیه‌ای موجودیت خود را به طور رسمی اعلام کرد. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در دوره‌ای از زمان و تاریخ بشریت قرار گرفته‌ایم که بیشترین شرارتها، کشتارها و بی‌عدالتیها  از سوی بعضی  قدرتهای جهانی بر ملتهای مستقل و آزاد تحمیل می‌شود.

اکنون ایران اسلامی با دارا بودن ستون استوار و مستحکم ولایت و با قرار گرفتن نام حضرت امام خامنه‌ای در این جایگاه به عنوان پرچمدار حکومت اسلامی و ولی امر مسلمین جهان، وظیفه بزرگ ترویج فرهنگ ناب اسلامی و انسانی  و زمينه سازي بر ظهور حضرت ولي عصر را بر عهده دارد تا با گسترش این امر، رسالت راستین حکومتهای اسلامی را که همانا گسترش عدل و عدالت و انسانیت است را به بهترین وجه انجام دهد.

جبهه  پیروان ولایت مطلقه فقیه با اتکا به خداوند متعال و اهداف مبتنی بر اصول و ارزشهای اسلامی و در راستای آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) وشهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پیروی محض از فرمایشات و منویات مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)تشکیل گردیده است تا با عمل بدون تغییر و تفسیر از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری (حضرت امام خامنه ای) و با تکیه بر ارزشهای ناب اسلامی و ولایی در مسیر ارزشهای پاک حکومت اسلامی قدم برداشته و در راستای گسترش و ترویج فرهنگ ولایت مداری و ولایت پذیری حرکت نمایید .

 کلیه اعضاء جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه براین عقیده استوار می باشند که با فصل الخطاب قرار دادن رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و پیروی بی شرط و تفسیر و تغيير از منویات ایشان، ایرانی مقتدر،آباد و با عزت و عظمت در عرصه بین الملل خواهیم داشت تا بدینوسیله شاهد گسترش و ترویج و صدور فرهنگ ولایت پذیری در عرصه های مختلف  باشیم ، انشاالله .

جبهه  پیروان ولایت مطلقه با گوش جان سپردن به رهنمود بنیانگذار کبیر حضرت امام خمینی که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد  فعالیت خود را آغاز نموده تا با بهره گیری از فرامین صریح و ناب اسلامی و پیروی مطلق از جانشین بر حق آنان اعلام حرکت مینماید به سمت جامعه ای اسلامی و ولایی و گسترش فرهنگ ناب ولایت که تنها ستون مستحکم حکومتهای اسلامیست که با تکیه بر آن میتوان به سلامت از خطرات و تهدیدات دشمنان عبورکرد .

به فرموده آیه شریفه

إِنَّمَا کَانَ قَوْلَ الْمُؤْمِنِینَ إِذَا دُعُوا إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ لِیَحْکُمَ بَیْنَهُمْ أَنْ یَقُولُوا سَمِعْنَا وَ أَطَعْنَا وَ أُولٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ (۱)

گفتار مؤمنان هنگامی که آنان را به سوی خدا و پیامبرش می خوانند تا میانشان داوری کند، فقط این است که می گویند: شنیدیم و اطاعت کردیم و اینانند که رستگارند.

طبق برداشت مشخص و ختم کلام دانستن آیات الهی برماست که بشنویم و اطاعت کنیم از نایب برحق حضرت ولی عصر حضرت امام خامنه ای تا رستگار شویم .

ایام گسترش فرهنگ انسانیست و ازاده گیست و چه گهربارست که در این ایام با دوري جستن از خود بزرگبينيها  با تکیه بر ستون همیشه استوار ولایت ، فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي را كه حاصل و ميراث خون شهداي انقلاب است ، حرکتی را آغاز نماییم و فرهنگی را گسترش دهیم که بر اساس آن میتوان به رستگاری نزد خالق و خدمت گذاری به خالق دست پیدا نمود .رستگاری در خدمت به خلق خدا و مسلمین و پیروی محض از مقام ولایت و گسترش آن در اقشار و ترویج آن بین نسل جوان ما نهفته است تا با الگو سازی مناسب راهی الهی را طی مسیر نماییم .

آغاز این حرکت همزمان با ایام مبارک پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي امریست متبریک تا یاد آور شویم  خون پاک هزاران جوان و مرد و زن که با تقدیم خون خود بر محضر ولی عصر خواستار برپایی حکومتی اسلامی و بر پایه ارزشهای اسلامي بودند و امروز پرچم این رسالت را بر دستان ولی امر امر مسلمین حضرت امام خامنه ای سپرده و تعهد پیروی را بر دوش ما نهادند .

باشد که در این مسیر در زیر سایه حضرت ولی عصر(عج) و قدم گذاشتن در مسیر امام و شهدا ثابت قدم بوده و پیروان راستین ولی زمان حضرت امام خامنه ای باشیم انشاا…

کلیه اهداف و برنامه هاي اعضاء حقیقی و حقوقی جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه بر گسترش فرهنگ ولایت و ولایت پذیری و پیروی از فرامین و نصایح مقام ولایت حضرت امام خامنه ای بر جامعه استوار گردید و در این راستا و نیل بر این هدف الهی از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذار نخواهد نمود.
 
 
انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار