احمدي‌نژاد گفت: همه چيز در اين كشور انتخاباتي است؛ من درباره امام زمان(عج) صحبت كردم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "محمود احمدي‌نژاد"، امروز در حاشيه جلسه هيئت دولت در پاسخ به اين سوال كه شما در سخنانتان از شعار "زنده باد بهار" استفاده كرده‌ايد، آيا اين شعار انتخاباتي شما است، گفت: همه چيز در اين كشور انتخاباتي است؛ من درباره امام زمان(عج) صحبت كردم،شما مي‌خواهيد بگوييد زنده باد پاييز.

رئيس جمهور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که عنوان شد عده‌ای بر طبل وجود گسست و فاصله میان دولت و رهبری می‌کوبند، آیا چنین چیزی صحت دارد، گفت: شما سخنرانی من و آقا را گوش کرده‌اید؟ یک‌بار دیگر گوش کنید و بخوانید.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پیش بینی این حضور خاطرنشان کرد: همیشه به ملت اعتمادی کامل داریم و برخی‌ها که تردید می‌کنند؛ خودشان دچار تردید شده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که انقلاب و کشور متعلق به ملت است، یادآور شد: این ملت بیدار، زنده، بزرگ، آرمانی و تاریخ‌ساز است و کار خود را می‌کند و این امثال ما هستیم که اگر اتفاقی در نظرات ما ایجاد شود فکر می کنیم اتفاقی افتاده است! که اینطور نیست.

رئیس جمهور تصریح کرد: در طول 35 سال گذشته هیچ‌گاه تردیدی نسبت به ملت نداشته‌ام، چون عظمت ملت ایران را می‌شناختم.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایران هسته‌ای شده است و برگشت از این مسیر ممکن نیست.

وی با تاکید بر این که راهی جزء گفتگو در موضوع پرونده هسته‌ای ایران وجود ندارد، افزود: بهتر است به جای تقابل همکاری کنیم.

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست نمایندگان آژانس برای بازدید از پارچین، خاطرنشان کرد: جزییات این بازدید توسط گروهی بررسی می‌شود و نظر می‌دهند که من در این خصوص دخالتی ندارم.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: ایران بر اساس قانون، دارای معاهداتی با آژانس است و بر اساس آن باید حقوق قطعی ملت ایران محترم شمرده شود.

وي در خصوص تقديم لايحه بودجه به مجلس و آخرين وضعيت آن اظهار داشت: لايحه بودجه در حال تكميل است و هفته آينده كار آن به اتمام مي‌رسد.

رئيس‌جمهور در انتها از برگزاري نشستي با خبرنگاران درخصوص لايحه بودجه خبر داد.

مشايي: منظور رئیس‌جمهور از زنده‌باد بهار امام زمان(عج) است

همچنين اسفندیار رحیم‌مشایی؛ رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد نيز امروز در حاشيه هیئت دولت درباره برخي شايعات درباره حضور  خود در انتخابات گفت: آیا بحث انتخابات موضوعیتی دارد که من درباره آن صحبت کنم.

وی درباره تكرار شعار "زنده‌ باد بهار" توسط احمدي‌نژاد و ارتباط اين موضوع با شعار انتخاباتي گزينه دولت در انتخابات آتي رياست‌جمهوري خاطرنشان كرد: اصلاً بحث تبلیغات انتخاباتی چه چیزی هست؟

مشايي درباره اینکه منظور رئیس‌جمهور از بحث زنده باد بهار چه بود؟ گفت: منظور رئیس‌جمهور از زنده‌باد بهار امام زمان(عج) است؛ همانگونه که در مورد ایشان آمده است "السلام‌عیلک یا ربیع‌الانام".
انتهاي پيام/
برچسب ها: احمدی نژاد ، بهار ، بودجه ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار