فرماندار کوهبنان از اماکن خدماتی و تفریحی این شهرستان با هدف خدمت‌رسانی بهتر این مکان‌ها به گردشگران نوروزی به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز فرماندار کوهبنان صبح امروز به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و تعدادی از مسئولان این شهرستان به طور سرزده از مراکز رفاهی‌، خدماتی و اقامتی این شهر و دهستان‌های ده‌علی و جور بازدید کردند تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوط به این مراکز قرار گیرند و قبل از حضور گردشگران و مسافران نوروزی نسبت به رفع نقایص موجود اقدام کنند.

در این بازدید میدانی و سرزده که از مراکز اقامتی‌، رفاهی‌، خدماتی‌، خبازی‌ها، مراکز عرضه توزیع میوه و رستوران‌ها، قصابی‌ها، ساندویچی‌ها، کبابی‌ها و سوپر مارکت‌ها و... صورت گرفت‌، هدف اصلی آن نظارت بر قیمت‌ها، کنترل تنظیم بازار و رسیدگی به وضعیت بهداشت این اماکن از سوی فرماندار شهرستان اعلام شد.

فرماندار کوهبنان در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و حضور گردشگران و مسافران نوروزی که از اقصا نقاط کشور به کوهبنان بام فرهنگی استان سفر می‌کنند، نظارت و کنترل میدانی بر وضعیت اصناف و امور عمومی شهرستان از امروز به صورت جدی آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی سال 92 به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

منصور متقی بیان کرد: ماموران بهداشت، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین فرماندار و معاونان فرمانداری به صورت محسوس و نامحسوس در تمام اوقات شبانه‌روز بر این اماکن که به صورت مستقیم با مشتری و میهمانان نوروزی سر و کار دارند نظارت می‌کنند تا بتوانند نقایص را در نخستین فرصت رفع کنند لذا نیاز به مساعدت و همکاری بیشتر اهالی کوهبنان داریم.

وی تصریح کرد: به منظور سهولت و دسترسی راحت‌تر مسافران و میهمانان نوروزی و مردم شهرستان دفتر دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر نوروزی این شهرستان در محل فرمانداری مستقر است که اگر مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) در ایام تعطیلات نوروز و سفر به شهرستان تاریخی و عارف‌پرور کوهبنان به مشکلی برخورد کردند می‌توانند با شماره های 03424724532 و 03424722552 برای پاسخ به سئوال‌ها و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات خود تماس بگیرند.

این مسئول از تمام میهمانان آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) که قصد سفر از مسیر کوهبنان به مشهد مقدس را دارند و همچنین میهمانان و مسافران نوروزی خواست به منظور کاهش مشکلات سفر به توصیه‌های نیروی انتظامی و عزیزان راهنمایی و رانندگی در مورد پیشگیری از بروز هرگونه حادثه توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به رعایت بهداشت اماکن مذهبی و عمومی همچنین محیط زیست کوشا باشند و از تخریب درختان، درختچه‌ها و ... خودداری کنند./ج1

برچسب ها: فرماندار ، مسافر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.