سامانه بشارت توسط شهردار تهران قالیباف افتتاح و آغاز به کار کرد، در این سامانه خدمات ورزشی، رفاهی، سینما، درمانی و سفر به مشهد مقدس، همچنین خدماتی جهت تالارهای عروسی برای تاکسیرانان را دربر می گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران قالیباف، در جمع اصحاب رسانه گفت: درد دل ها را خیلی واضح می دانیم و هنوز نتوانستیم آنطور که باید یکی از مشاغل سخت هم از نظر جسمی و هم روحی شما را تحت حمایت قرار دهیم من نیز در خانواده ای بزرگ شدم که کاملاً با مشقات و زحمات شما آشنا هستم.

وی افزود: با گوشت و استخوانم در کنار همه مشکلات معیشتی که دارید آشنا هستم و تا جایی که توان ما هست کمک می کنیم تا بخشی از مشکلاتمان را برداریم.

قالیباف در ادامه بیان داشت: در زمان نرخ گذاری ها بارها عرض کردم که در قیمت گذاری ها هرچند که باید ملاحظه مردم را بکنیم اما رانندگان هم جزئی از این مردم هستند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم براساس نرخ 12 درصد تورم را حساب کنیم این خانواده نیز درآمدشان از همین محل است و طرح بشارت کمک خواهد کرد دنیا با همه فراز و نشیب خودش بگذرد.

در طرح بشارت با توجه به افزایش هزینه دیات هزینه بیمه خودرو افزایش یافته تسهیلات ویژه ای برای خودروها، تاکسی و بدنه انجام دهیم در زمینه خدمات دندانپزشکی و درمانی نیز در همه 19 درمانگاه ها 25 درصد تخفیف ویژه به تاکسیرانان و خانواده های محترمشان می دهیم.

مجموعه ورزشی که در این طرح در نظر گرفته شده هر زمانی که تاکسیرانان بخواهند استفاده کنند بلامانع است و می توانند به همراه خانواده استفاده کرده و 50 درصد تخفیف بگیرند و بدون محدودیت است.

همچنین مراکز هنری و سالن های سینما نیز دارای 50 درصد تخفیف است ولی در مورد ثبت نام کلاس ها فصلی یکبار بیشتر پیش بینی نشده است./ز
برچسب ها: بشارت ، شهردار ، قالیباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عباس جوادپور
۱۳:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
مشهد مقدس
آخرین اخبار