اعضای تیم استقلال، در خصوص اظهارات و انتقادات مطرح شده توسط افرادی که خارج از مجموعه استقلال هستند واکنش نشان دادند و این موضوع به شکایت منجر شده است، آخرین اخبار تیم استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ استقلالی ها قصد دارند در این خصوص با شرایط خاص روبرو شده و از منتقدان تیم که با آبی ها مقابله می کنند و در خصوص شرایط تیم ، اظهار دارند که استقلال را وارد حاشیه می کند روبرو شده و اعلام داشتند که آنها قصد ندارند با منتقدان خود برخورد و مقابله کنند اما این در حالی است که شرایط برای اعضای این تیم به گونه ای است که آنها می خواهند طوری با منتقدان برخورد کنند که آرامش تیم به هم نریزد و استقلال با اوضاعی ایده ال روبرو شود و منتقدان نیز نتوانند تیم را وارد حاشیه کنند.

در این خصوص اظهارات پرویز قربانی برای اعضای مسئول تیم استقلال مشکل ساز شده است و اعضای این تیم اعلام کردند که با این بازیکن برخورد جدی می کنند و این در حالی است که شکایت آبی ها توسط مسئولان جدید حاضر در باشگاه تنظیم شد و اعضای تیم استقلال آن را به فدراسیون ارسال کردند تا مسئولان اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.


گفتنی است، اعضای تیم استقلال معتقدند که شرایط برای این تیم به گونه ای است که باید با آرامش کامل برای انجام بازی های لیگ آماده شوند اما این اتفاق رخ نداده است و آبی ها برای رسیدن به شرایط ایده آل اعلام کردند که با این شرایط کنار نمی آیند.

** نکونام گفته های تیم ملی و استقلال را رد کرد

جواد نکونام با شرایط خوبی در استقلال و تیم ملی روبرو شده است این بازیکن از نظر فنی و حضوری مثمر ثمر ترکیب تیم وضعیت خوبی دارد اما حرف و حدیث و حاشیه ها در خصوص وی بسیار زیاد است و این موضوع وضعیت را برای وی تغییر داده است.


جواد نکونام با شرایط خاص روبرو شده است که اعلام شده است علیه برخی در تیم ملی مسائلی را مطرح کرده است و علیه برخی از اعضای تیم حرفهایی را عنوان کرده که آنها را وارد حاشیه می کند اما این صحبتها از سوی این بازیکن رد شده است و اعضای تیم استقلال نیز در این رابطه وارد عمل شدند و معتقدند که نکونام این بحثها را مطرح نکرده است.

** تکذیب قابل توجه و متفاوت برهانی

آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال پیش از حضور در تمرینات این تیم در راه تصادف کرد و این موضوع باعث شد که در تمرینات استقلال حاضر نشود و نتواند به موقع خود را به مربیان معرفی کند اما این در حالی است که اعضای مسئول تیم استقلال قصد ندارند در این مورد حاشیه تازه ای برای مهاجم تیم ایجاد شود به همین دلیل مدعی شدند که وی تنها با جدول محل تمرین استقلال برخورد کرده است و این موضوع عاملی است که وی دچار مشکل شود.

آرش برهانی با تصادفی که ایجاد شده است اعلام کرده که شرایط خاص برایش به وجود آمده زیرا وی از لحاظ روحی با مشکلات جدی روبرو شده است و این موضوع عاملی است که مهاجم استقلال بدون تمرکز برای حضور در تمرینات آماده شود و این موضوع وی و شرایطی را تحت تاثیر قرار داده است.


آرش برهانی که در اتوبان تصادف کرده است اعلام کرده، سپر ماشین وی با جدول محل تمرین گیر کرده است و این موضوع توسط برخی اطرافیان تیم بزرگ جلوه داده شده است، اما در حقیقت این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است و مهاجم تیم استقلال، اعلام کرده که تمایلی ندارد که به خاطر یک تصادف دچار مشکلات بیشتری شود.

** آرزه به تیم ملی بولیوی دعوت شد

اعضای تیم استقلال برای سفر بازیکن خارجی این تیم به کشورشان دچار مشکلاتی هستند اما این در حالی است که آرزه هافبک خارجی استقلال به تیم ملی دعوت شده است و از سوی مسئولان تیم ملی کشورش به بولیوی فرا خوانده شده است.


براساس این گزارش اعضای تیم استقلال پیش از این اعلام کردند که برای سفرهای برون مرزی به منظور حضور خارجی ها را در تیم ملی کشورشان تنها دو الی سه روز به آنها فرصت می دهند تا در زمان بازی به کشورشان سفر کرده و پس از انجام بازی به تهران بازگردند و خود را معرفی کنند اما این در حالی است که اعضای مسئول تیم در خصوص سفر آرزه به بولیوی با مشکلاتی روبرو هستند زیرا مسیر این بازیکن برای حضور در کشورش با مسیر های دیگر متفاوت است و وی تنها دو سه روز فرصت می خواهد تا از طریق چند کشور خود را به بولیوی برساند و بتواند تیم ملی کشورش را همراهی کند، البته در این خصوص وی مشکل خاصی ندارد و قرار است با اجازه آبی ها به بولیوی برود./آق
برچسب ها: استقلال ، قربانی ، نکونام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار