اين نرم‌افـزار مي‌تواند گزارش بسيار کاملي از فهرست جست‌وجوهايي که در سيستـم رايانه شما در بازه‌هاي زماني مختلف انجام شده اسـت، در اختيار شما قرار دهد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر بيشتر افراد از سيستم‌عامل ويندوز استفاده مي‌کنند و به همين خاطر بيشتر نرم‌افزارهايي که در حال حاضر طراحي و پياده‌سازي مي‌شوند کاربرد اصلي آن‌ها در سيستم‌ عامل ويندوز است.

شايد بتوان گفت که جست‌وجو و داشتن ابزاري پيشرفته براي اين کار در محيط ويندوز براي کاربران از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. از اين رو در اين مطلب به شما نرم‌افزاري را معرفي خواهيم کرد تا اگر شما هم از کاربران ويندوز هستيد، بتوانيد با کمک آن به آساني فايل‌ هاي مورد نظر خود را در سريع‌ ترين زمان ممکن پيدا کنيد.

اين نرم‌افزار که Everything، نام دارد يکي از قدرتمندترين نرم‌افزارهايي است که به منظور انجام عمليات جست‌وجو طراحي شده است.

شما با وجود اين نرم افزار مي‌توانيد با خيالي آسوده تمامي فايل‌هاي خود را در فرمت‌هاي مختلف در هر مکاني از هاردديسک که دوست داشتيد، ذخيره کنيد و نگران اين مشکل نباشيد که فايل‌هاي خود را گم خواهيد کرد. اين نرم‌افزار از الگوريتم‌هاي پيچيده‌اي براي پياده‌سازي روش‌هاي مختلف جست‌وجو استفاده مي‌کند و همين عامل هم باعث شده است تا عمليات جست‌وجو و پيدا کردن نتيجه‌اي مناسب با کمک اين نرم‌افزار به شکلي بسيار بهينه انجام گيرد.

شايد براي شما هم جالب باشد که بدانيد اگر شما اين برنامه را روي يک سيستم نصب کنيد و سپس آن رايانه را در يک شبکه محلي قرار دهيد، قادر خواهيد بود که با استفاده از آن برنامه در شبکه به جست‌وجوي فايل‌هاي مورد نظر خود بپردازيد.

نکته بسيار مهمي که در مورد اين نرم‌افزار به چشم مي‌خورد، اين است که در پياده‌سازي نرم‌افزار اين مورد در نظر گرفته شده است که تمامي حالت‌هاي مختلفي که براي يک جست‌وجو امکان‌پذير است، پيش‌بيني شده و مد نظر قرار گرفته است. به اين ترتيب شما مي‌توانيد انواع مختلفي از فيلترها را براي جست‌وجوي خود داشته باشيد و در نتيجه انعطاف عمل جست‌وجوي شما بالا خواهد رفت.

از امکانات اين نرم‌افزار مي‌توان به اين نکته اشاره کرد که با استفاده از آن قادر خواهيد بود در وب‌سايت‌هاي مختلف يا در فايل‌هاي حافظه‌هاي جانبي هم عمليات جست‌وجو را انجام دهيد.

جالب اين جا است که محدوديتي در تعداد فايل‌هاي مورد جست‌وجوي شما وجود نخواهد داشت و شما مي‌توانيد تمامي فايل‌هاي خود را به سرعت در هر جا که باشند پيدا کنيد. علاوه بر اين مورد، امکان بسيار جالبي براي جست‌وجو در فايل‌هاي PDF ،HTML و XML در اين نرم‌افزار قرار داده شده است.

همچنين شما مي‌توانيد با کمک آن از گزينه‌هاي بسيار متفاوتي براي جست‌وجوي متن‌هاي شاخص‌دار يا غير شاخص‌دار استفاده کنيد. اين نرم‌افـزار مي‌توانـد گـزارش بسيـار کاملي از فهرست جست‌وجوهـايي که در سيستـم رايانـه شما در بازه‌هاي زماني مختلف انجام شده اسـت، در اختيار شما قرار دهد و به ايـن ترتيـب شما مي‌توانيـد بفهميد که کدام يک از فايل‌هاي شما توسط افراد ديگر ديده شده است.

در صورت تمايل مي‌توانيد اين نرم‌افزار را از اینجا دريافت کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار