رئيس رسانه ملي انعكاس حضور چشمگير مردم سراسر كشور در راهپيمايي با شكوه 22 بهمن را توسط صداوسيما خوب و متعهدانه توصيف كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، رئيس سازمان صداو سيما در جلسه امروز شوراي معاونين با قدرداني از همكاران فعال در حوزه‌هاي صف و ستاد رسانه ملي، اظهار داشت: نوآوري و ابتكار در ارائه برنامه‌هاي امسال دهه فجر در حوزه سياسي، سيما، صدا، استان‌ها و برون مرزي مشهود بود و اين هنرمندي در انعكاس راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن به اوج خود رسيد.

مهندس ضرغامي فعاليت رسانه ملي در حوزه برون مرزي را موجب يأس دشمنان و شادي دوستان انقلاب دانست و افزود: شبكه‌هاي خارجي مخالف مردم ايران در حركتي هماهنگ و برنامه‌ريزي شده تلاش كردند حضور انقلابي مردم ايران در پاسداشت انقلاب را از ديد مخاطبان خود پنهان كنند كه شبكه‌هاي برون مرزي صداوسيما باوجود همه‌ي تنگناهاي ايجاد شده اخير در حوزه سيگنال رساني با ارائه برنامه و گزارش‌هاي آگاهي بخش نقشه شبكه هاي معاند را نقش بر آب كردند.

وي گزارش‌هاي ارسالي امسال مراكز استان‌هاي صداوسيما را در مقايسه با سال‌هاي گذشته جذاب، كيفي و حرفه‌اي‌تر توصيف و از حوزه فني سازمان كه امكان نمايش همزمان همه استان‌هاي كشور فراهم نمود تشكر كرد.

رئيس سازمان صداوسيما در ادامه به نوآوري، خلاقيت و ابتكارات قابل توجه حوزه سياسي در توليد و پخش گزارش‌هاي خبري و برنامه‌هاي سياسي اشاره و خاطرنشان كرد: در ايام‌الله دهه فجر امسال مديران، سردبيران، دبيران، خبرنگاران و گزارشگران حوزه سياسي رسانه‌ي ملي با تدوين و ارائه گزارش‌هاي موج آفرين نشاط و اميدواري مردم و حمايت بي‌چون‌ و چراي آنها از انقلاب را هنرمندانه و مؤثر به جهانيان مخابره و منعكس كردند كه اين اقدامات در خور تحسين است.

انتهاي پيام/ 

برچسب ها: رئیس ، رسانه ، ملی ، راهپیمایی ، بهمن ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار