رئيس رسانه ملي گفت: رسانه ملي بايد پيرو راه پيامبر بزرگوار اسلام (ص) و نداي اسلام كه برآمده از خون شهدا بوده باشد.

 به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ اختتاميه دومين جشنواره تلويزيوني جام جم شب گذشته با حضور "سيد عزت الله ضرغامي" رئيس رسانه ملي، "مهدي فرجي" دبير جشنواره و علي دارابي معاون سيما و نيز با حضور جمع كثيري از مديران و هنرمندان در مركز همايشهاي بين‌المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، در ابتداي اين مراسم "سيد عزت الله ضرغامي" رئيس رسانه ملي ضمن تبريك به مناسبت تولد پيامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع)  و ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان گرامي حاضر در مراسم گفت: مجلس با شكوهي است و با چرخش دوربين‌ها شاهد چهره‌هاي بزرگ فرهنگي و هنري كه عمري را به مردم خدمت كرده‌اند، هستيم.
وي افزود: خوشبختانه جلسات منوز شده به حضور چهار خانواده شهيد و سرداران بزرگ سپاه كه مشعلي فروزان براي هدايت بشر بوده‌اند.
رئيس رسانه ملي با اشاره به جشن بزرگ خانواده سيما اظهار داشت: مردم با تلويزيون زندگي مي‌كنند، شادي يا غم، درست يا غلط، شب و روز خود را با رسانه ملي سپري مي‌كنند.
ضرغامي تصريح كرد: تلويزيون نقش بزرگي در فرهنگ سازي داسته و كار ما روز به روز سخت‌تر مي‌شود و جا دارد در اين شب عزيز از صميم قلب از همه شما هنرمندان بزرگ و مديران پرتلاش تشكر كنم.
وي با اشاره به 20 شبكه در حال فعاليت گفت: خوشبختانه 20 شبكه تلويزيوني در حال نمايش برنامه‌هاي متفاوت سيما هستند و شبكه‌هاي بسيار ديگري نيز در راه و در دستور كار مديران براي فعاليت،‌قرار گرفته‌اند.
ضرغامي با اشاره به وظيفه رسانه ملي اظهار داشت: اگر ما امروز به عنوان سيماي جمهوري هستيم بايد راه و پيامبر بزرگوار اسلام (ص) و نداي اسلام كه برآمده از خون شهدا است را ادامه دهيم.
وي تصريح كرد:‌بايد در جلب رضايت مخاطب و آنطور كه خداوند راضي است به جلو  پيش رويم و مبادا در اين راه به دليل بي توجهي و تغيير نگرشي، خدايي نكرده بي‌ديني را تبيين كنيم.
وي با اشاره به سازندگان برنامه‌هاي تلويزيوني گفت: گاهي اگر عوامل سازنده سريالها و ديگر برنامه ها كاري را مي سازند بايد خود، دور را دور ايستاده و به عنوان سازنده كار خود را نگاه كنند و ببينند كه مردم با ديدن اين آثار هدايت مي‌شوند.
ضرغامي در خصوص مجموعه " در چشم باد" اظهار داشت: يكي از قله‌هاي "در چشم باد" تركيب درام درباره "شهيد حسن باقري" بوده كه اين هدف ما است.
وي با اشاره به نقدهاي تندي كه گاهي در خصوص رسانه ملي نوشته شده، گفت:عده‌اي از روي بي‌اعتقادي نقدهاي تندي نوشته و قصد رواج بي ديني را دارند.
رئيس رسانه ملي ادامه داد: معتقدم نبايد به اينگونه حرفها توجه كرد و برنامه‌سازان با توكل به خدا و به دور از هرگونه  نگراني و با قوت به كار خود ادامه دهند.
ضرغامي اظهار داشت: كارهايي بايد تلويزيون ساخته شود كه در جهت رضايت خداوند و راستاي آنچه كه پروردگار در قرآن فرموده‌اند، باشد.
وي با اشاره به پيشرفتهاي فني صداوسيما گفت: در آينده به جايي مي رسيم كه با ماهيت متفاوتي كار خود را انجام مي‌دهد.
وي ادامه داد: ممكن است در سالهاي آينده با روشن شدن تلويزيون و وصل كردن آن به خطوط تلفني، مجموعه‌اي از خدمات و نيازهاي مخاطبان رفع شود.
رئيس رسانه ملي تصريح كرد: صدا و سيما به لحاظ فني به سوي طرح "آي پي مديا" حركت كرده و روي آن سرمايه‌گذاري انجام داده است تا مخاطبان بتوانند به آرشيو و سكانسهاي مختلف و موسيقي‌ها دست پيدا كنند.
ضرغامي ادامه داد: ما آرشيو قوي داريم كه اگر خداوند ياري كند، تيم "آي پي مديا" تا سالهاي آينده مي‌تواند جزء يكي از جذاب‌ترين امكانات صداوسيما باشد.
در ادامه اين مراسم رئيس رسانه ملي از خانواده‌هاي چهار شهيد،‌ خانواده شهيد عباس بابايي، خانواده شهيد حسن باقري، خانواده شهيد تهراني مقدم و نيز از خانواده علي صياد شيرازي تقدير و تشكر كردند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار