افزايش بيکاري در اسپانيا موجب شکل گيري شرکت ها و مغازه هاي کوچک شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛بيکاري موجب شده است مردم اسپانيا تصميم بگيرند هريک مغازه و يا شرکت خود را اداره کنند.آنا مهندس است اما از دو سال پيش ، براي خود بوتيکي راه اندازي کرده است. 

آنا در سال 2011 بيکار شد و يک سال بعد اين مغازه را راه اندازي کرد.  وي مي گويد در آن زمان من دو راه پيش رو داشتم؛ يا بايد در خانه مي ماندم و افسرده مي شدم و يا چنين کاري مي کردم. 

آنا با استفاده از حق بيمه بيکاري که دريافت کرد و پس انداز خود اين مغازه را با سرمايه سي هزار يورويي راه اندازي کرد. وي زماني که حقوق بگير بود ماهانه هزار و هفتصد يورو دريافت مي کرد. وي با درآمد فعلي تنها مي تواند صورتحساب هاي خود را پرداخت کند و براي ادامه زندگي به کمک خانواده اش نيازمند است. 

هم اکنون يک چهارم جمعيت فعال اسپانيا بيکار هستند. بسياري از آنها تلاش مي کنند مغازه يا شرکت خود را راه اندازي کنند.در پايان سال 2012 در مقايسه با سال پيش از آن 53 هزار شغل آزاد بيشتري وجود داشت.اما اکثر اين افراد نمي توانند طي سه سال، شرايط خود را تثبيت کنند. دولت اسپانيا وعده کمک به اين مشاغل کوچک را داده است.



                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: مشاغل ، اسپانیا ، آزاد ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار