رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: ما به قابليت‌هاي بالايي در همه زمينه‌ها دست يافته‌ايم و طبيعي است كه دشمنان ما با اين قابليت‌هاي ما به مبارزه برخيزند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي"، در اجتماع پرشور مردم خرمشهر در مسجد جامع اين شهر با اشاره به حضور مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن، اظهار داشت: خوشبختانه ملت ايران آگاهي و وقت شناسي خود را در بالاترين سطح نگه داشته است. چرا كه به خوبي دشمنان خود را شناخته و راه نجات خويش را در وحدت و همدلي يافته است.

 وي با ذكر اين نكته كه مردم آماده هستند هر لحظه از انقلاب خود دفاع كنند افزود: بر مسئولان واجب است كه از اين در صحنه بودن مردم تجليل كنند و راه تجليل و تقدير از مردم نيز خدمت‌رساني صادقانه و كارشناسانه به آنان است.
 
حضور با شكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن مويد شكست آمريكا است

حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي با بيان اين‌كه همه تلاش‌هاي دشمن مصروف متوقف كردن اراده جمعي ملت ايران است گفت: غرب مترصد كوبيدن اراده جمعي ملت ايران است. اما امروز لابي صهيونيستي و لايه‌هاي پنهان قدرت در ايالات متحده از ادامه فشار بر ايران و اثربخش بودن تحريم‌هاي اقتصادي مأيوس شده‌اند و اين پيروزي بزرگ ملت ايران است.

وي حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن را مويد شكست آمريكا ارزيابي كرد و با ذكر گوشه‌هايي از جنايات و تجاوزهاي آمريكا در طول تاريخ معاصر افزود: «انقلاب اسلامي باطل السحر بوده و بر طبل رسوايي استكبار جهاني كوبيده است. امروز نيز ايالات متحده از قدرت پاك مي‌ترسد، به همين دليل از اقتدار جمهوري اسلامي در منطقه و در جهان اسلام واهمه دارد. دشمنان ما از اين‌كه قدرت در دست محرومان و مظلومان باشد، واهمه دارند، چرا كه از قدرت پاك مي‌ترسند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تشريح گوشه‌هايي از تحولات صورت گرفته در كشور، پس از انقلاب اسلامي گفت: امروز ميانگين سني نسل دانشمندان ايراني 30 ساله است و اگر يك نسل ديگر، پيشرفت‌هاي علمي و تكنولوژيكي جمهوري اسلامي ادامه يابد، هيچ نيرويي نمي‌تواند رودرروي ملت ايران بايستد و مانع رشد و توسعه ايران شود.

وي اعمال تحريم‌هاي ايالات متحده و اتحاديه اروپا عليه جمهوري اسلامي را به دليل رشد چشمگير قابليت‌هاي علمي و صنعتي دانست و افزود: ما به قابليت‌هاي بالايي در همه زمينه‌ها دست يافته‌ايم و طبيعي است كه دشمنان ما با اين قابليت‌هاي ما به مبارزه برخيزند. اما هميشه بايد اين آگاهي را داشته باشيم كه در يك پيچ تاريخي هستيم و اگر بتوانيم بر چالش‌هاي پيش رويمان فائق آييم، رويش‌هاي بزرگي در تاريخ انقلاب اسلامي و آينده جمهوري اسلامي رخ خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي راه حل فائق آمدن بر مشكلات و چالش‌هاي پيش روي كشور را بازگشت به فرمايشات و توصيه‌هاي مقام معظم رهبري در زمينه اقتصاد دانست و افزود: ما اقتصاد، توسعه و پيشرفت پاك مي‌خواهيم، يعني اقتصاد، توسعه و پيشرفتي كه توأم با عدالت باشد. درست به همين دليل است كه رهبر معظم انقلاب اسلامي، نام دهه چهارم انقلاب را دهه پيشرفت و عدالت نام‌گذاري كرده‌اند. ما نيز بايد با تبعيت از فرمايشات رهبري در عرصه‌هاي جهاد اقتصادي و همچنين توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، از اين پيچ تاريخي حساس گذر كنيم و شاهد رويش‌هاي جديدي باشيم.
 
از شعارها و بحث‌هاي بي‌حاصل پرهيز كنيد و به معيشت مردم بپردازيد


اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اين‌كه بايد از شعارهاي سياسي و بحث‌هاي بي‌حاصل پرهيز كنيم و به معيشت مردم بپردازيم گفت: راه حل عبور موفق از پيچ حساس تاريخي، اين است كه مردم را در يك سطح زندگي خوب و يك سطح رفاه مناسب برسانيم. كشور ما امكانات و ثروت‌هاي زيادي دارد و شايسته است كه با مدنظر قرار دادن توليد، پيشگام عصر جديد انقلاب اسلامي باشيم.

براساس اين خبر به نقل از ستاد حقوق بشر؛ وي ادامه داد: اگر بتوانيم معيشت مردم و سطح رفاه ملت ايران را مدنظر قرار دهيم، هم به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي عمل كرده‌ايم و هم پاداش پايداري و صبوري مردم را در عرصه‌هاي مختلف سياسي و اجتماعي داده‌ايم.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور در پايان با تأكيد بر فرمايشات رهبري در زمينه اقتصادي مقاومتي خاطرنشان كرد: همه دغدغه مقام معظم رهبري اين است كه اقتصاد ملي احياء شود. چرا كه در صورت احياء اقتصاد ملي، جمهوري اسلامي تأثيرگذاري بيشتري خواهد داشت و دوران جديد انقلاب اسلامي آغاز مي‌شود.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: سازمان ، بازرسی ، کل ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار