نائیب رئیس شهرداری تهران گفت: حتی اگر 100 میلیارد تومان هم اگر برای تکمیل یادرگار هم اختصاص داده شود این گونه که مشخص است شهرداری قسط تکمیل بزرگراه یادگار امام را ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیادی امروز در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 92 با بیان اینکه شهرداری باید پاسخگوی هزینه های یادرگار امام باشد ، اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله بودجه ای برای این طرح در نظر گرفته شده اما طرح همچنان نیمه تمام مانده است که شهرداری باید این بودجه و هزینه ها را به صورت شفاف به ما اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه دو ردیف بودجه برای این طرح در نظر گرفته شده ، گفت: با وجود این رقم های زیاد بودجه ، سوال من این است که چرا کار این طرح متوقف شده؟

بیادی با بیان این که اینها قسط تکمیل طرح را ندارند، گفت:گمان می کنیم این طرح نیز مانند طرح صیاد کارش انجام نشود .

همچنين رئیس شهر تهران با اشاره به اینکه طي سال اینده برای این طرح 35 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است ،افزود: برای سال گذشته ما این بودجه را در نظر گرفتيم اما این در حالی  ايست که ما عرضه نظارت نداریم.

همچنین چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به این که ما تاکید داریم که بزرگراه یادرگار امام به اتمام برسد ، گفت: این بزرگراه جزء طرح های نیمه تمام است که شهرداری باید به تعهدات خود عمل کند./ف

 

برچسب ها: تکمیل ، اختصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار