تیم هندبال صبای قم در دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور حریف پارس مس فلاورجان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، پایان دیدارهای مرحله گروهی و نیمه نهایی مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور بار دیگر تیم‌های همگروه در مرحله مقدماتی یعنی صبای قم و پارس مس فلاورجان را به یکدیگر رساند.

رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور بعد از 10 هفته رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های دو‌گانه در حالی ادامه یافت که چهار تیم مدعی باید در مرحله نیمه نهایی برای تعیین دو تیم صعود کننده به فینال با یکدیگر رقابت می‌کردند که این تیم ها صبای قم/ نفت و گاز گچساران/ پارس مس فلاورجان و ذوب آهن بودند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها تیم مدعی و سرشناس ذوب آهن اصفهان در جدال با تیم پارس مس فلاورجان نتیجه را واگذار کرد و از صعود به لیگ برتر بازماند.

این در حالی است که در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی صبای قم در دو بازی رفت و برگشت بسیار سخت و نفس‌گیر به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفت و سرانجام در خانه خود و در حضور تماشاگران هندبال دوست قمی صعود به دیدار نهایی و لیگ برتر را حتمی کرد.

به این ترتیب صبای قم و پارس مس فلاورجان این هفته در دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می روند./ع

برچسب ها: قم ، صبا ، هندبال ، فینال ، فلاورجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.