نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فضای تفرقه و دو دستگی در جامعه آن هم در بین رؤسای قوا و مسئولان ترفند شیطان است و ملت یقین داشته باشند که هیچ دو دستگی بین دولت و مجلس وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حبیب برومند افزود:‌ اینکه عده‌ای حرکت اخیر صورت گرفته در مجلس را در بوق و کرنا کرده و می‌خواهند به هر نحوه ممکن انگ دو دستگی و تفرقه را به مجلس و دولت بزنند سخت در اشتباه هستند چرا که این دو قوه همراه و همدل و به مانند دو برادر دلسوز برای این کشور خدمت کرده و فضای جامعه را به آرامش و اطمینان‌بخشی سوق می‌دهند.

وی ضرورت تقویت این همراهی و همدلی و حرکت‌های مثبت را ضروری اعلام کرد و گفت: افزایش سطح روابط، همکاری و همراهی بین دو قوه مجریه و مقننه به پیشرفت روزافزون کشور و رفع مشکلات اقتصادی کمک می‌کند.

برومند همچنین افزود: در این اوضاع و احوال که دشمن به ویژه آمریکای جهانخوار به دنبال کوچک‌ترین سوژه است تا آن را بزرگ‌نمایی کرده و بین مردم و نظام بدبینی و تفرقه ایجاد کند، نباید با حرکت‌های حاشیه‌ای زمینه شماتت دشمن را فراهم آوریم و یا بخواهیم آنها را به ادامه مسیر امیدوار کنیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ‌یکی از برجستگی‌های حاکمیت اسلام در این سرزمین در اوج بودن وحدت و همدلی به رغم رنج‌ها و مشقت‌های مختلف است به طوریکه این ملت آبدیده‌تر از آن هستند که بخواهند اسیر اختلاف‌افکنی و چند دستگی شوند.

برومند در ادامه نمود و نشانه‌ای از این همبستگی را خلق حماسه 22 بهمن امسال توصیف کرد و گفت: قطعاً دشمنان ما از این حضور مأیوس و ناامید شدند اما با نقشه‌های خبیث خود سعی می‌کنند تا روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها این ملت را خسته و ناامید نشان دهند./س

برچسب ها: اردبیل ، ایجاد ، تفرقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.