اتحاديه ملي روزنامه نگاران انگليس روز گذشته اعلام كرده است كه کارکنان بنگاه سخن پراکنی بریتانیا(بی بی سی) قصد دارند تا هفته آينده در اعتراض به اخراج گسترده كاركنان بي بي سي از آن شبكه دست به اعتصابي يك روزه بزنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز، اين اتحاديه اعلام كرده است كه كاركنان بي بي سي در روز 18 فوريه اعتصاب خواهند كرد و اين اقدام آنان در اعتراض به اخراج بيشتر كاركنان بوده است و خواهان استخدام مجدد كاركنان اخراج شده هستند.

شبكه خبري بي بي سي قصد دارد تا طي برنامه اي پنج ساله 20.000 نفر را اخراج نمايد.

"میشل استانیستریت" اتحاديه ملي روزنامه نگاران در ادامه با انتقاد از شبكه خبري بي بي سي گفته است "شبكه خبري بي بي سي در حال تلف كردن ماليات مردم انگليس است و اين پول هاي بيهوده مصرف مي كند و در مقابل تلاشي نمي كند تا موقعيت هاي جديد شغلي براي كاركنانش فراهم سازد." 

مقامات بي بي سي نيز اظهار داشته اند كه از اين اعتصاب ناراضي هستند و با مسئولين اتحاديه ملي روزنامه نگاران ديداري را خواهند داشت. سخنگوي بي بي سي نيز اظهار داشته كه "ما در همكاري با اتحاديه ملي روزنامه نگاران در صدد آن هستيم تا شرايطي را براي استخدام مجدد كاركنان اخراج شده فراهم آوريم." 


برچسب ها: اعتصاب ، انگلیس ، بی بی سی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار