با موافقت نمايندگان شرکت پشتيباني امور دام با کليه امکانات، اختيارات و وظايف از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهاد کشاورزي ملحق شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نمايندگان در جلسه علني امروز (سه شنبه 24 بهمن ماه)  در ادامه رسيدگي به طرح انتزاع وظايف و اختيارات بخش کشاورزي از وزارت صنعت، معدن و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزي با تصويب ماده 4 اين طرح موافقت کردند.

براساس اين ماده شرکت پشتيباني امور دام با کليه امکانات، وظايف و اختيارات از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهاد کشاورزي ملحق مي‌گردد.

نمايندگان پس از دو ساعت بحث و بررسي موافقت و مخالفت با متن اصلي اين ماده که تصريح مي کرد شرکت پشتيباني امور دام از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهاد کشاورزي ملحق مي‌گردد و به عنوان شرکت پشتيباني محصولات کشاورزي و امور دام علاوه بر وظايف شرکت پشتيباني امور دام کليه وظايف و کارکردهاي شرکت مادر تخصصي خدمات بازرگاني دولتي ايران در زمينه کالاي کشاورزي موضوع اين قانون را بر عهده مي‌گيرد، مخالفت کردند و لذا با عبارت جايگزين  انتزاع شرکت پشتيباني امور دام با کليه امکانات، تجهيزات و وظايف از وزارت صنعت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزي، موافقت کردند.

نمايندگان پس از مخالفت با حذف ماده و تصويب اصل ماده با 175 راي موافق8 راي مخالف و 10 راي ممتنع از مجموع 233 نماينده حاضر با پيشنهاد جايگزين به عنوان اصل متن ماده 4 اين طرح موافقت کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار