فراکسیون اصولگرایان مجلس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن واقعه 22 بهمن در قم، مطرح كرد؛ این‌گونه اقدامات می‌تواندعلاوه بر حرمت افراد حرمت جایگاه‌های مهم و قانونی کشور را مخدوش سازد و این حرمت شکنی مسلما به زیان کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، فراکسیون اصولگرایان مجلس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن واقعه 22 بهمن در قم را محكوم كرد.

بر اساس اين گزارش بیانیه فراکسیون اصولگرایان به شرح  زير است:

مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی، در ارهپیمایی روز 22 بهمن امسال با بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور خود بنیه وحدت امت را حول محور ولایت متجلی نموده و دشمنان را مأیوس‌تر کردند. در حقیقت مردم و قدرت«مقلوب القلوب» بودن حضرت حق را با حضور در صحنه، به نمایش گذاشتند که به همین سبب وظیفه می‌دانیم از آحاد مردم شریف تقدیر و تشکر نماییم.

آنچه در روز 22 بهمن ماه 91 هنگام سخنرانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در شهر قم به ظهور رسید، با قطع نظر از نیت و انگیزه کسانی که درآن واقعه شرکت داشتند، به دلایل مختلف عملی نادرست و ناپسند تلقی می‌شود. این اقدام بهانه‌ای به دست بعضی رسانه‌های غربی داد تا اخبار راهپیمایی باشکوه مردم در همه کشور و از جمله شهر مقدس قم را که نشانه وحدت ملت و اقتدار نظام بود نادیده گرفته و به حاشیه برانند، و در عوض به بزرگ نمایی آن واقعه بپردازند. این‌گونه اقدامات می‌تواند علاوه بر حرمت افراد حرمت جایگاه‌های مهم و قانونی کشور را مخدوش سازد و این حرمت شکنی مسلما به زیان کشور خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تجزیه و تحلیل آنچه را که خود «بد‌اخلاقی سیاسی» نامیدند در ایام دهه فجر به مصلحت ندانستند و آن را به بعد موکول کردند. جای آن بود که همگان از این مصلحت‌اندیشی حکیمانه تبعیت کرده و کاری نمی‌کردند که به تعبیر ایشان «بازی در زمین دشمن» شود.

فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با محکوم کردن آنچه در روز 22 بهمن در بخشی از مراسم راهپیمایی افتخار مردم قم روی داد، از نمایندگان مجلس و مردم آگاه و شریف قم درخواست می‌کند با متانت و خویشتن‌داری از هرگونه واکنشی که سبب تداوم این‌گونه حوادث شود خودداری کنند و حفظ وحدت را از همه چیز برتر و مهمتر شمار‌ند. مسلما در این شرایط راهنمایی روحانیون ارجمند و علمای اعلام بویژه مراجع عظام تقلید چراغ راه خواهد بود و سبب حفظ احترام جایگاه‌ها و اقتدار نظام و تقویت وحدت خواهد شد.

                                                                                                                                                     فراکسیون اصولگرایان
                                                                                                                                                               91/11/24


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار