کارگردان فیلم «از خرید شما متشکریم» با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در قم گفت: جشنواره فیلم فجر در قم روح تازه‌ای توأم با نشاط به هنرمندان قمی دمید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سعید نجاتی با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در برخی استان‌های کشور گفت: اکران این فیلم‌ها در استان‌ها کاری بسیار ارزشمند و مطلوب است و نیاز هنرمندان را پاسخ می‌دهد.
وي با ابراز خرسندی از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان قم گفت: این اقدام برای هنرمندان و مردم عام جامعه بسیار هیجان انگیز بود و شاید بهتر است که بگوییم جشنواره فیلم فجر روح تازه‌ای به جوانان و هنرمندان قمی دمید.
کارگردان فیلم «سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» با بیان اینکه تلاش مدیران فرهنگی استان قم برای ورود این جشنواره برای نخستین بار به استان قم قابل تقدیر است گفت: امیدوارم در سال‌های آینده زمینه‌ای فراهم شود که تمام فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان قم اکران شود.
وی با اشاره به توانمندی هنرمندان و فیلم سازان قمی خاطرنشان کرد: امیدوارم تنی چند از هنرمندان قمی که در ساخت فیلم کوتاه تجربه فراوانی کسب کرده‌اند بتوانند فیلم‌های سینمایی پر محتوایی بسازند و در جشنواره فیلم فجر شرکت کنند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.