نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:400 میلیارد ریال اعتبار از محل فروش اوراق مشاركت و مشاركت های مردمی برای اجرای طرح جامع فاضلاب دزفول تامین شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، ‘عباس پاپی زاده پالنگان’ پیشرفت فیزیكی طرح جامع فاضلاب دزفول را 12 درصد عنوان كرد و افزود:برای اجرای این طرح 900 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده كه از محل فروش اوراق مشاركت و مشاركت مردمی تامین می شود.

وی به مشكلات و موانع اجرای طرح جامع فاضلاب دزفول اشاره كرد وگفت: به دلیل تورم تعدادی از پیمانكاران مجری طرح از ادامه كار خودداری كردند كه به منظور تسریع در اجرای پروژه ، پیمانكاران جدید با اصلاحات بكار گرفته شد.

نماینده مردم دزفول گفت: پیش بینی می شود این پروژه در مدت سه سال به بهره برداری كامل برسد.

پاپی زاده با اشاره به مشكلات فاضلاب كوی ولی آباد و مدرس گفت: با مطالعات انجام شده تلاش بر این است كه این دو منطقه به شبكه فاضلاب شهر دزفول اضافه شوند تا مشكل فاضلاب این مناطق نیز رفع شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود:در حال حاضر فاضلاب شمال شرق دزفول به كوی ولی آباد،مدرس، سیاه منصور و روستاها سرازیر می شود كه مشكلات زیادی را برای ساكنان این مناطق موجب شده است.

وی گفت: فاضلاب شمال شرق شهر دزفول موجب آلودگی یكی از رودخانه های فصلی منطقه شده و مشكلات زیست محیطی بوجود آورده است.

پاپی زاده افزود: با تبدیل روستای سیاه منصور به شهر و تامین اعتباری برای احداث شبكه زیر زمینی فاضلاب در این منطقه ، مشكل عبور زهكش فاضلاب شهر دزفول از سیاه منصور بر طرف شده و برای پوشش آن اقدام لازم صورت می گیرد.

وی به پیشرفت فیزیكی شش اولویت پروژه جامع فاضلاب دزفول اشاره كرد و گفت:خطوط اصلی و فرعی شبكه به طول 254 كیلومتر اجرا شده است ضمن اینكه پیشرفت فیزیكی انشعابات خانگی فاضلاب نیز 228 كیلومتر بوده است./ب
برچسب ها: فروش ، اوراق ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.