کرسی های نظریه پردازی با موضوع زن از دیدگاه اسلام ویژه خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از فردا به مدت دو روز در کانون میثاق خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بيرجند معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: این کرسی های نظریه پردازی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و به منظور توسعه فضای آزاد اندیشی و تولید علم و همچنین استفاده از دیدگاه های تخصصی و علمی صاحبان خرد و اندیشه برگزار می شود.

محمدرضا نخعی پور بیان کرد: واژه "نظریه پردازی" به معنای ارائه نظریه علمی جدید که محصول مطالعه و پژوهش روشمند و برخوردار از وجاهت و سطح علمی لازم و دارای مبانی، فرضیه و دلائل کافی و ساختار علمی منطقی باشد، تعریف شده است.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی تاکید کرد: در این دوره آموزشی مباحث مختلفی از قبیل "حقوق زن و خانواده در اسلام، شاخصه های خانواده و زن ایده آل از منظر اسلام، زن و آخرالزمان و..." با محوریت موضوع زن و خانواده در اسلام مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه مراسم با حضور هفت تن از استاتید برجسته حوزه و دانشگاه در محل کانون فرهنگی هنری میثاق بیرجند برگزار می شود، گفت: حجت الاسلام فلسفی امام جمعه مود، حجت الاسلام زاهدی مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی، دکتر الهی زاده، مختاری و شهاب اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند، سعدی پور و فرهنگی از اساتید و فرهنگیان بیرجند در این کرسی های نظریه پردازی به سوالات بانوان پاسخ خواهند دارد.

نخعی پور یادآور شد: این کرسی های نظریه پردازی با حضور 60 نفر از بانوان از فردا به مدت دو روز برگزار می شود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.