واریز عیدانه مردم در اول اسفند، پشت پرده افزايش تساعدي قيمت خودرو، تغییر ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس، بازداشت دو دختر "میر حسین موسوی"، بازگشت جوانفكر به اوبن و تقدير رهبر معظم انقلاب از بصيرت، شجاعت و موقع‌شناسی ملت در خلق حماسه عظيم مردمی ۲۲ بهمن از مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


بودجه 92 تحت هر شرايطي به صورت چند دوازدهم تصويب مي‌شود
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر دولت در خوشبينانه‌ترين حالت لايحه بودجه را اول اسفند به مجلس ارائه کند، حداقل 45 روز زمان براي بررسي و تصويب اين لايحه نياز است و مجلس چنين فرصتي را در اختيار ندارد لذا بودجه 92 قطعا به‌صورت چنددوازدهم تصويب خواهد شد.



واریز عیدانه مردم اول اسفند ماه/ صندوق توسعه ملي منبع تامين كمك عيدانه
رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه عيدانه مردم در روز اول اسفند به حساب آنها واريز مي‌شود، گفت: کمک نقدی ۷۰ تا ۹۰هزار تومانی به مردم، اول اسفندماه به حساب خانوار واريز مي‌شود.



پشت پرده افزايش تساعدي قيمت خودرو/ نقش شركت "ز" در مافياي خودرو
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينكه توطئه‌اي از دو سال پيش در خصوص افزايش قيمت خودرو كليد خورده بود، گفت: شرکتی به نام "شرکت ز" وجود دارد که مسئولیت آن تامین قطعات ایران‌خودرو و سايپا است ولی در حال حاضر این شرکت از ارائه قطعات مورد نیاز خودروسازی امتناع می‌‌كند.




تغییر ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس مطرح نیست/ طرح نمایندگان برای ملغی‌شدن انتخابات سالیانه هیئت‌رئیسه
رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس، از طرح نمایندگان برای ملغی کردن انتخابات سالیانه هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد.



برخورداری 97 روستا از انرژی‌های پیشرفته/ افتتاح 4600 پروژه روستایی با حضور رئیس‌جمهور
رئیس مرک توسعه روستایی مناطق محروم گفت: 4 هزار و 600 پروژه روستایی تا اواخر بهمن‌ ماه با حضور رئیس‌جمهور در کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.




ايران و ژاپن در طرفداري از صلح و امنيت با هم مشترک هستند
دستيار ارشد رئيس‌جمهور، دو کشور ايران و ژاپن را داراي روابط ديرينه تاريخي و فرهنگي دانست و گفت: دو ملت در طرفداري از صلح و امنيت و آداب و سنت‌هاي فرهنگي با يکديگر مشترک هستند.



مذاكره‌كنندگان غربي بدانند که ايران از مطالبات هسته‌اي خود كوتاه نخواهد آمد
دبيرسابق دفتر تحكيم وحدت با بيان اين‌كه حضور مردم در اهپيمايي 22 بهمن دلگرمي و نقطه قوتي براي تيم مذاكره‌كننده ايراني است، گفت: مذاكره‌كنندگان غربي بايد بدانند ايران از مطالبات هسته‌اي خود كوتاه نخواهد آمد.


پخش مستند تلویزیونی آموزش خلبانی از شبکه اول سیما
مستند تلویزیونی "گامی به سوی پرواز" که به نحوه پذیرش و آموزش خلبانی در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد، فردا از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.



بازداشت دو دختر "میر حسین موسوی" تكذيب شد

دادستاني تهران بازداشت دو دختر مير حسين موسوي را تكذيب كرد.



قيام مردم يمن چه ارتباطي با خروج "يماني" در آخرالزمان دارد؟/ حسين بدرالدين الحوثي کیست؟
جنگ‌هاي الحوثي‌ها با حكومت ديكتاتور صالح، موج بيداري اسلامي در يمن، عاقبت حكومت عبدالله صالح، نقش عربستان سعودي در حوادث يمن، نقش يمن در حوادث آخرالزمان، پايان دوران انزوای شیعه در یمن و ... از جمله موضوعاتي است كه در اين گزارش به بررسي آن پرداخته‌ايم.



"جوانفكر" پس از حضور در راهپيمايي 22 بهمن به اوين بازگشت
وكيل علي‌اكبر جوانفكر گفت: موكلم به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تقاضاي مرخصي كرده بود كه پس از موافقت با اين درخواست، روز 21 بهمن از زندان خارج و بعد از حضور در راهپيمايي 22 بهمن شب گذشته به زندان بازگشت.



عفو و آزادي برخي زندانيان جرايم ديه و محکوميت‌هاي مالي در دهه فجر
رئيس سازمان زندان‌ها گفت: برخي از زندانيان با کمک‌هاي مردمي، دولت و ديگر سازمان‌ها که شامل زندانيان جرايم ديه و محکوميت‌هاي مالي غيرعمد بودند طي ايام دهه فجر آزاد شده‌اند.



اتهامات اطرافیان رئیس‌جمهور را رسيدگي كنيد
فاضل لاریجانی طی نامه‌ای به دادستان تهران با تأکید بر اینکه آمادگی محاکمه را دارد، خواستار رسیدگی به اتهامات اطرافیان رئیس‌جمهور شد.



عكس‌هاي به ياد ماندني "حماسه فجر34 " از لنز دوربين‌هاي داخلي
سي و ‌چهارمين حماسه فجر انقلاب شكوهمند اسلامي در حالي با حضور گسترده مردم برگزار شد كه حواشي جالب و به ياد ماندني آن را لنز دوربين‌هاي داخلي به خاطره تاريخ سپرد.



تقدير رهبر معظم انقلاب از بصيرت، شجاعت و موقع‌شناسی ملت در خلق حماسه عظيم مردمی ۲۲ بهمن + فیلم
رهبر معظم انقلاب از بصيرت، شجاعت و موقع‌شناسی ملت در خلق حماسه عظيم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن قدرداني كردند و اظهار داشتند: حضور همه‌ اقشار از پير و جوان، زن و مرد در راهپيمايي 22 بهمن، بزرگترين نعمت الهي كه بايد همه عمر را براي آن شكرگزاري كرد.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار