رئيس و اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام طي پيامي از حضور حماسي و باشکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن قدرداني و تشکر کردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، رئيس و اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام طي پيامي از حضور  حماسي و باشکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن قدرداني و تشکر کردند.


متن اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

آنچه در روز 22 بهمن سال 1391 در خيابان‌هاي شهرها و روستاهاي ايران اسلامي به چشم جهانيان آمد، نشان عشق ملت ايران به انقلابي است كه با پايمردي خودشان در سال 57 شكل گرفت كه براساس نص صريح قانون اساسي اولين نظام مبتني بر مفاهيم متعالي مكتب اهل بيت(ع) در يكي از مناسب‌ترين كشورهاي اسلامي مي‌باشد.

حضور حماسي مردم در مراسم راهپيمايي امسال، بيش از اينكه تبلور وحدت ديني و ملي ايرانيان باشد، پيامي گويا به دشمنان داخلي و خارجي بود كه اين مردم تا پاي جان از نظام اسلامي حمايت خواهند كرد.

رئيس و اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام كه ديروز در صفوف به هم فشرده، شاهد خلق اين حماسه بودند، از يكايك مردم، خانواده‌هاي مكرّم شهدا و احزاب و تشكّل‌ها و همه كساني كه به شكل فردي و جمعي در راهپيمايي سي‌و‌چهارمين سال پيروزي انقلاب، نقش داشتند، تشكر مي‌نمايند و اميدوارند مسئولين همه قوا و بخش‌ها به انجام وظايف قانوني خويش، در خدمت به اين مردم وفادار و نجيب كوتاهي ننمايند كه شرط خداوند در وعده پيروزي نهايي، ياري رساندن به خدا و بندگان خوب خداست.

مجمع تشخيص مصلحت نظام

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار