دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص حضورش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: طی روزهای آینده در خصوص حضور یا عدم حضور در انتخابات به عنوان کاندیداتور صحبت می کنم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

محسن رضایی در فرودگاه بیرجند به خبرنگاران گفت: به دعوت جوانان و مردم استان خراسان جنوبی برای شرکت در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بیرجند آمده ام.

وی گفت: مسائلی مانند گرانی و بیکاری به دلیل مشکلات اقتصادی است که نیازمند همکاری بیش از پیش دولت و مجلس است.

رضایی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران را از آن خود می داند و برای آن هزینه کرده اند، حضور پرشور و باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

وی عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده این است که فاصله ای بین نظام و مردم وجود ندارد.

وی افزود: ملت ایران با توکل به خدا و با درخشش بی‌ نظیر از از توطئه های پیش رو نیز عبور خواهند کرد و دشمنان نیز از این کار خود پشیمان خواهند شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث کاهش فشارهای اقتصادی از سوی غرب می شود.

وی ریشه اصلی گرانی ها را تحریم های اقتصادی دانست و افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام درصدد تصویب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است که می تواند راهنمای خوبی برای همکاری بین دولت و مجلس باشد.

محسن رضایی درخصوص کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: در روزهای آینده در این خصوص صحبت خواهم کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به خراسان جنوبی با حضور در گلزار شهدای شهر بیرجند نسبت به شهدای انقلاب اسلامی و گلگون کفنان جنگ تحملی ادای احترام کرد./س

برچسب ها: رضایی ، راهپیمایی ، بیرجند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.