سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد اظهار داشت: بازیکنان تیم هماهنگ و ایده آل عمل می کنند و قهرمانی لیگ امسال برای ماست.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: با وجود اینکه نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم با این حال بازیکنان با هم هماهنگ شده اند و بازی های ایده آلی انجام می دهند و هر دیدار عملکرد بهتری از خود نشان می دهند و مطمئن هستم که قهرمانی لیگ 91 از آن ماست و دیگر رقبا را از پیش رو خواهیم برداشت.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد تصریح کرد: هم اکنون با 24 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار داریم و از حریف اصفهانی 5 گل جلو هستیم.

حبیبی در ادامه گفت: در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل ستاره فروغ کویر کرمان به میدان رفتیم و از آنجایی که یکی از قدرت های این فصل لیگ هستیم در پایان مسابقه 34 بر 17 حریف خود را شکست دادیم و 2 امتیاز شیرین را به اندوخته هایمان اضافه کردیم.

وی عنوان کرد: این هفته نیز با فولاد مبارکه سپاهان دیدار داریم تیمی که مدعی قهرمانی امسال می باشد و باید مراقب این حریف قدر باشیم و غفلت نکنیم و با هوشیاری کامل پا به میدان بگذاریم.

حبیبی گفت: در رقابت های سال جاری 3 تیم مدعی، پایاپای در تعقیب همدیگر هستند و از حساسیت زیادی برخوردار است و دست کم گرفتن آنها باعث می شود که از قهرمانی دور شویم.

وی در خصوص سفر به مجارستان و حضور در باشگاه ورسپرم گفت: باشگاه ورسپرم مجارستان از تیم های معتبر اروپا از بنده دعوت کرده است که به این کشور اعزام شوم تا تقدیر و تشکر و قدردانی شوم برای همین دوم فروردین 92 عازم مجارستان هستیم.

حبیبی گفت: بنده با مسئولین این باشگاه آشناییت دارم و به خاطر تورنمنت ها و سفرها و سمینارهایی که در گذشته در مجارستان داشته ام آشنا شده ایم و کارهای مربوط به حضور ایمان جمالی اولین لژیونر هندبال ایران را انجام داده ام و او را ترانسفر کرده ام.

وی تاکید کرد: جمالی با 21 سال سن جوانترین لژیونر ایران است که در سرشناس ترین باشگاه های اروپا بازی می کند و تاکنون 80 گل در دیدار با حریفان رد و بدل کرده است و خارج از تصور ما ظاهر شده است و ما از این بابت خوشحالیم.

حبیبی در مورد وضعیت تیم های شرکت کننده در لیگ برتر افزود: تیم های خوبی در این مسابقات حضور دارند. سبزوار و سپاهان خوب سرمایه گذاری کرده اند و تیم هایی که تازه به لیگ برتر آمده اند برخی از آنها توانسته اند خود را جمع و جور کنند و با افزودن بازیکن قدم هایی بردارند و اما تنها مشکلی که در لیگ امسال وجود دارد مشکل مالی بعضی از تیم هاست که باعث شد از این رقابت ها کنار بکشند تیمی مانند شهرداری ارومیه که با هزاران آرزو پا در لیگ برتر می گذارد و در نهایت به چنین سرنوشتی دچار می شود که بقیه تیم ها نیز از رفتن آن صدمه می بینند.

وی افزود: داوری ها هم خوب بوده است و قضاوت های بهتری صورت گرفته است، البته اشتباهات و اشکالاتی برآن در برخی موارد وجود دارد که عمومی نیست اما باید سعی شود این اشتباهات کمتر شود.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: برای اینکه تیم های حرفه ای در هندبال داشته باشیم باید از همه لحاظ تأمین باشند و امکانات و تجهیزات کافی در اختیار قرار گیرد و از لحاظ مالی نیز در مضیقه نباشند./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار