دهمين همايش توليد ملي افتخار ملي، سي ام بهمن در تهران برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ هادي غنيمي فرد رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با اعلام خبر بالا گفت: دوشنبه هفته آينده دهمين همايش توليد ملي افتخار ملي در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامي برگزار مي شود و در اين همايش از تمامي دست اندرکاران توليد اعم از توليد صنعتي، کشاورزي، انرژي هاي نو، غير صنعتي و غيره دعوت به عمل آمده است.

وي افزود: در اين همايش دو تفاهم نامه ميان خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضاء مي رسد.

وي گفت: براساس اين تفاهم نامه ها، يک سري اختيارات از وزارت صنعت، معدن به خانه صنعت، معدن و تجارت ايران تفويض مي شود که براساس اين اختيارات از اين پس کليه امور مربوط به تاسيس و راه اندازي کارگاه ها و کارخانه هاي صنعتي به اين خانه واگذار مي شود.

وي ادامه داد: پس از تفويض اختيارات از وزارت صنعت، به خانه صنعت، معدن و تجارت جواز تاسيس کارخانجات و کارگاه هاي صنعتي، از اين پس توسط خانه صنعت، معدن و تجارت ايران صادر مي شود.

غنيمي فرد اظهار داشت: براساس اين دو تفاهم نامه، بسياري از کارهايي که تا قبل از امضاي اين تفاهم نامه ها از جمله کارهايي که از طريق وزارت صنعت، معدن و تجارت به انجام مي رسيد، از اين پس توسط انجمن هاي تخصصي همگن در خانه صنعت، معدن و تجارت ايران انجام مي شود.

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران، همچنين در خصوص تقدير از صنعتکاران نمونه در اين همايش، گفت: در همايش توليد ملي افتخار ملي، قرار است از چند صنعتکار نمونه تجليل شود./عب

برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار