رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال توليد ملي امضاي يك سوگندنامه از جانب بخش خصوصي به منظور تعهد دادن براي توليد محصول كيفي انجامي مي گيرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران هادي غنيمي فرد امروز در يك نشست خبري با بيان اين مطلب افزود: توليد ملي به معني ايجاد ارزش افزوده بالا از مواد خام موجود در كشور است و تمام مردم به نحوي در توسعه اين بخش سهم دارند.
وي ادامه داد: به همين منظور امضاي سوگندنامه اي از جانب توليدكنندگان بخش خصوصي به منظور تعهد براي توليد محصول كيفي و در شأن مصرف كنندگان ايراني انجام مي گيرد.
غنيمي فرد با اشاره به برگزاري دهه توليد ملي از تاريخ يكم تا دهم تيرماه گفت: در سال جاري دولت از تعارف و شعار كم كرده و به عمل نزديك شده و حمايت هاي لازم براي برگزاري همايش هاي تخصصي را از تشكل هاي بخش خصوصي انجام داده است.
غنيمي فرد تصريح كرد: در سال توليد ملي تمامي مسئولان دولتي بايد پاسخگوي عملكرد خود در مسير ارتقاي توليد ملي باشند و به اين منظور خانه هاي صنعت، معدن و تجارت از همه مسئولان از جمله وزير آموزش و پرورش براي فرهنگ سازي توسعه اين انتظار پاسخگويي دارند.
وي با اشاره به مشكلات موجود در بخش صنعت و معدن اظهار داشت: علاوه بر تحريم هاي خارجي، نبود هماهنگي لازم در نظام بانكي يك سري محدوديت هاي جديدي براي بخش صنعت ايجاد كرده است.
غنيمي فرد اظهار داشت: در شرايط فعلي فشار بر بدهكاران بانكي، شرايط سخت پرداخت وام و تسهيلات از جمله مشكلات سيستم بانكي كشور به شمار مي رود./ک
برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار