تصویر برداری فصل اول مجموعه تلویزیونی " سالهای حادثه " به کارگردانی سعید چاری به زودی در گروه کودک و نوجوان شبکه تهران آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، سعید چاری کارگردان مجموعه تلویزیونی " سالهای حادثه " گفت : «سال‌های حادثه» یک مجموعه تلویزیونی است در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای که دارای سه فصلاست که فصل های دوم و سوم تصویر برداری شده اند.
چاری با اشاره به موضوعات فصل های این مجموعه ادامه داد: فصل اول این مجموعه مربوط به حوادث سالهای 1342 تا 1357 قبل از انقلاب و مبارزات دوستداران امام (ره)و انقلاب تا زمانی پیروزی انقلاب اسلامی و به دنیا آمدن احمد علی است.
فصل دوم اشاره به سالهای 57 تا 68 دارد که احمد‌علی اکنون 9 ساله شده و از دوستداران امام راحلاست و تصمیم می‌گیرد تا نامه‌ای به حضرت امام بنویسد و در آن نامه می‌نویسد که دوست دارد ایشان را ببیند‌. حضرت امام (ره)هم جواب نامه او را می‌دهند و می‌فرمایند که او هم همه فرزندان ایران زمین را دوست دارد و در صورت امکان به جماران بیاید تا همدیگر را ملاقات کنند اما مزاحمت‌های یک مرد ضد انقلاب لحظه دیدار را به تاخیر می‌اندازد تا اینکه احمد علی زمانی به تهران می‌رسد که حضرت امام خمینی دیگر از دنیا رفته‌اند و احمد علی با چشمانی اشکبار در مراسم ارتحال حاضر می‌شود و با حضرت امام (ره)وداع می‌کند‌.
فصل سوم مربوط به حوادث سال 91 است‌. سالی که به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است و دوستداران انقلاب و حضرت امام در حال مبارزه با تحریم‌ها هستند. احمد‌علی اکنون دیگر بزرگ و دانشمند هسته‌ای شده است‌. او ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دختر بچه‌ای 4 ساله است. احمد‌علی به عنوان جوانی انقلابی و ایرانی‌ سعی دارد تا با تحریم‌ها و غرب مبارزه کند و بر سر باورهای انقلابی خود حتی تا مرز شهادت هم می‌رود و ...
اپیزود سوم بیشتر در مورد مسائل اجتماعی زمان حالاست. ترور دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌ها و مبارزه علیه تحریم‌ها و مسائل روز کشور در این اپیزود بیشتر دیده می‌شود‌.
کارگردان مجموعه تلویزیونی " سالهای حادثه " ادامه داد: تصویر برداری فصل اول این مجموعه از شهرک سینمایی غزالی کلید می خورد و پیش بینی می کنیم تصویر برداری آن تا پایان فروردین ماه کامل شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار