نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت خدمتگزار با مجلس شورای اسلامی همراه است ولی نیاز است این همراهی ها و همكاری ها بیشتر یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام 'حبیب برومند' افزود: افزایش سطح روابط و همكاری و همراهی بین دولت و مجلس به پیشرفت و رفع مشكلات اقتصادی كشور كمك می كند.

وی، با اعلام اینكه، آمریكا با تحریم های اقتصادی درصدد بدبین كردن مردم به نظام و شكست ایران اسلامی است ، اظهار كرد: اگر دنبال رشد و ترقی و پیشرفت همه جانبه كشور و ناكامی دشمنان هستیم باید مشكلات را تحمل و به رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری عمل كنیم.

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه بدون رنج و مشقت واتحاد و همدلی، موفقیت و پیشرفت حاصل نمی شود، اظهار كرد: كشورهای سلطه گر و دشمنان و بدخواهان نظام از راه های مختلف در پی ایجاد اختلاف و چنددستگی در ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام برومند اظهار كرد: در زمان طاغوت مردم به مسوولان دسترسی نداشتند ولی الآن اقشار مختلف مردم هر وقت بخواهند به راحتی می توانند حتی به مسوولان عالی رتبه كشور دسترسی داشته بشند و این از آثار و دستاوردهای بسیار خوب انقلاب اسلامی است.

وی، با بیان اینكه مدیران دستگاه های دولتی هیچ گونه برتری نسبت به مردم ندارند، بر رفع مشكلات و نیازهای واقعی مردم از سوی مدیران تاكید كرد.

حجت الاسلام برومند، از ارتقای پارس آباد به فرمانداری ویژه و بخش های جعفرآباد و اصلاندوز به شهرستان تا پایان دوره دولت دهم خبر داد و اظهار كرد: با این ارتقا، بودجه این مناطق افزایش و سطح برخی ادارات در این منطقه ها افزایش خواهد یافت.

وی، با بیان اینكه پارس آباد از معدود مناطق كشور است كه با رشد جمعیت مواجه است، ادامه داد: به لحاظ مهاجر پذیربودن این شهرستان، نیاز است در توزیع اعتبارات شهرستان های استان به این موضوع مهم توجه شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، همراهی ، دولت ، با ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.