مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: 50 هزار طلبه خواهر در 370 حوزه علمیه كشور مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، حجت الاسلام جمشیدی در آیین افتتاح مركز تخصصی آموزش عالی سطح سه حوزه علمیه فاطمه زهرا (س) ساوه افزود: این افراد در 14 رشته آموزشی از حضور اساتید و فضلا بهره مند می شوند.

وی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار كرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب به رهبری امام راحل بود.

وی بیان كرد: حوزه های علمیه همواره به دنبال تعالی ارزش های الهی و تحقق اعتقادهای معنوی در جامعه برای پاسداری از سنگرهای انقلاب و حمایت از تشیع، ولایت و رهبری بوده است.

حجت الاسلام جمشیدی گفت: دستیابی به رفاه مادی و آرامش معنوی ملت بزرگ ایران مهمترین هدف حوزه های علمیه همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینكه سرنوشت حوزه های علمیه با انقلاب اسلامی، گره ای عمیق و وسیع خورده است، افزود: مبارزه با استكبار و خنثی سازی توطئه های دشمنان از اصول حوزه علمیه به شمار می رود.

وی اظهار كرد: پرچمدار حوزه های علمیه حضرت امام خمینی (ره) بود كه امروز پس از 34 سال از پیروزی انقلاب، این نهاد در مبارزه با استكبار جهانی یك لحظه از پای ننشسته است.

وی با اشاره به تشدید تحریم ها و تهدیدهای دشمنان بیان كرد: ملت بزرگ ایران در مقابل این تحریم ها ایستادگی می كند و با پیروی از ولایت فقیه بار دیگر آنان را در دسیسه هایشان ناكام می گذارد./س

برچسب ها: طلبه ، تحصیل ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.