مشاور رئیس جمهور گفت: مردم با حضور حداكثري در راهپیمایی 22بهمن با توجه به شرایط اقتصادی و تحريم‌هاي ناشي از آن، نشان دادند که همچنان با نظام و انقلاب اسلامي همراه و همگام هستند.

"سيد پرويز داوودی" در حاشيه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور مردم در این راهپیمایی، اظهار داشت: حضور قاطع و حداكثري مردم در اين همايش ملّي با وجود افزايش مشكلات اقتصادي و اعمال تحريم‌هاي دشمنان مثال زدني و باشكوه بود.

وي تصريح كرد: حضور باشكوه مردم نشان داد كه همچنان با نظام و انقلاب اسلامي همراه و همگام هستند.

داوودي ادامه داد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی قدرت خود و نظام را به دشمنان نشان دادند، لذا این صحنه زمینه‌ای برای پیروزی‌های بعدی است.

مشاور رئیس جمهور تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن همچون دژ محکمی در مقابل هجمه‌هاي داخلي و خارجي است.

داودی در خصوص ارتباط حضور مردم در 22 بهمن و مذاکرات 1+5 گفت: دشمنان و مذاکره کنندگان 1+5 با به تاخير انداختن زمان مذاکرات به بعد از راهپيمايي22 بهمن می‌خواستند حمایت و حضور مردم از انقلاب اسلامی را ارزیابی کنند، تا اگر حضور مردم کمرنگ شد بتوانند در آن مذاکرات با اعمال قدرت بيشتري وارد شوند.

مشاور رئيس جمهور کرد: مردم در حال حاضر با درک و آگاهی و  حضور حداكثري نقشه آنها را بر هم زدند و مذاکره کنندگان 1+5 در مذاکرات آینده چاره‌ای جز عقب نشینی نخواهند داشت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انقلاب ، جوانان ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار