مردم وفادار و مومن سراسر كشور با شور و احساس وصف ناپذير در مراسم راهپيمايي شركت کردند،‌ يكبار ديگر حمايت و وفاداري خود به انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را كه در سال 1357 به رهبري داهيانه امام (ره) به پيروزي رسيد به اثبات رساندند.

 

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران ،در يوم الله حماسي 22 بهمن كه مردم وفادار و مومن سراسر كشور با شور و احساس وصف ناپذير در مراسم راهپيمايي شركت كردند، يكبار ديگر حمايت و وفاداري خود به انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را كه در سال 1357 به رهبري داهيانه امام (ره) به پيروزي رسيد به اثبات رساندند.

همگام با مردم سراسر كشور آيت الله  هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام  به همراه همسرش از محدوده خيابان وصال وارد خيابان انقلاب اسلامي شد و به جمع راهپيمایان تهراني در مراسم 22 بهمن پیوست.

انبوهی از مردم که آیت الله هاشمی رفسنجانی را در جمع خود حاضر می دیدند با سر دادن شعارهای "الله اکبر ، خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد،  سلام بر خامنه ای درود بر هاشمی ، مرگ بر آمریکا  و مرگ بر اسرائیل" رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام  را تا  مسافتي  به سمت ميدان آزادي همراهی کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هاشمی ، رفسنجانی ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار