فرمانده کل ارتش گفت: عملکرد شرکت‌کنندگان در مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی گویای عملکرد فنی و تیمی بالا و تخصص خلبانان است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه برگزاری روز اول مرحله اصلی مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور ۶ تیم ۴ فروندی از پایگاه‌های شهید فکوری تبریز، شهید یاسینی بوشهر، شهید نوژه همدان، شهید حبیبی مشهد، شهید عبدالکریمی بندرعباس و وحدتی دزفول به میزبانی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان و به مدت ۴ روز در حال برگزاری است، عملکرد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد.

وی گفت: در روز اول مرحله اصلی عملکرد تیم‌های شرکت کننده بسیار خوب بود و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

سرلشکر موسوی افزود: عملکرد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات گویای عملکرد فنی و تیمی بسیار بالا، توان و تخصص بالای خلبانان و فن شلیک و قابلیت‌های مانوری و مهارت‌های نظامی و خلبانی است که مدت‌ها روی آن کار شده و نشان دهنده آمادگی عملیاتی بسیار بالای شرکت کنندگان است.

وی، برگزاری مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی نیروی هوایی ارتش را موجب افزایش روحیه و مهارت کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست که موجب ارتقای مهارت آنها می‌شود.

فرمانده کل ارتش گفت: این گونه مسابقات به خوبی نشان می‌دهد که کدام یک از این شرکت کنندگان از دیگران بهتر کار و تلاش کرده است، زیرا باید مشخص شود قهرمان کیست و چه کسی در رده‌های بعدی قرار دارند، تا دیگران تلاش کرده و خود را به او برسانند، این یک مسابقه است که افراد و تیم‌های برتر را مشخص می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار