قطعنامه راهپمایی سراسری یوم الله 22 بهمن ماه 1391 لحظاتی پیش در حضور مردم خداجوی کرمان قرائت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، متن این قطعنامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"و نریدان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین"

حمد و سپاس بی پایان پروردگار قادر متعال را که در سایه سار شجره سبز و سربلند انقلاب مبارک اسلامی ، ایستادگی و مقاومت امت سرفراز ایران اسلامی را به شمیم معطر تحقق وعده های الهی مبدل ساخت تا حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه های دینی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) درخشان تر از هر زمان دیگر تمدن نوین اسلامی را به امت اسلامی نوید دهد و "ولایت فقیه" این یادگار تاریخی و گرانقدر روح خدا زمینه ساز انسجام ، اتحاد ، استقامت ، پیشرفت و سرافرازی ایران و هدایت جامعه بشری به قله های صلاح و سعادت و رستگاری گردد.

اکنون در پایان راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن یوم الله ، " بیست و دوم بهمن ماه" ملت نستوه و بصیر ایران اسلامی مواضع خود را با بانگ رسای توحیدی "الله اکبر" و "خامنه ای رهبر" به جهانیان اعلام می داد.

1 . ملت شهید پرور ایران اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان والامقام و تجدید عهد خود با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» رمز تداوم حرکت سرافرازانه انقلاب اسلامی و راه عبور پیروزمندانه از چالش و مشکلات فرآروی کشور را تمسک به ولایت مطلقه فقیه و اطاعت از رهنمودهای خردمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب دانسته و هرگونه تلاش و اقدامی که بخواهد اصل" فصل الخطاب" بودن منویات رهبری در جامعه و نظام اسلامی را خدشه دار سازد شدیداً محکوم می نماید.

2 . ملت مسلمان و انقلابی ایران با تأسی به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، حفظ وحدت را تکلیف شرعی همه ی مسئولین کشور دانسته و هرگونه تلاش از سوی هرشخص و جریانی برای مخدوش کردن اتحاد و انسجام ملی و بر هم زدن آرامش عمومی کشور را بازی در زمین و پازل دشمن تلقی نموده و آن را حرکتی خلاف وصایای بنیان گذار جمهوری اسلامی و اقدامی در مسیر خدمت به بیگانه گان و خیانت به کشور و انقلاب و نظام می داند.

3 . ملت ولایتمدار و بیدار ایران اسلامی اعمال تحریم های زنجیره ای یک جانبه و ظالمانه ، نظام سلطه و اردوگاه لیبرال سرمایه گذاری غرب به سرکردگی آمریکا را محکوم نموده و از مسئولین و کارگزاران نظام می خواهد تا با اتخاذ رویکرد اقتصاد مقاومتی و راهبرد جهادی در صحنه تولید ملی ؛ سناریوی شیطانی دشمن را خنثی و آن را به عرصه ای برای شکست و رسوایی نظام سلطه تبدیل سازد.

4 . ملت صبور و مقاوم ایران، با تأکید بر حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای و هشدار به دشمنان نظام ، به اعضای گروه 1+5 تأکید می کند که تنها راه پیشرفت مذاکرات آینده پذیرش حقوق ایران اسلامی و پرهیز از دخالت رویکردهای ظالمانه و اهداف مغرضانه سیاسی و غیرفنی در پرونده هسته ای ایران می باشد.

5 . ملت بصیر و دشمن شناس ایران ، با محکوم کردن دخالت بیگانه گان در امور کشورهای رهایی یافته از یوغ دیکتاتورهای مورد حمایت قدرت های سلطه گر ، بر ضرورت هوشیاری در مقابل نقشه دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر بیداری اسلامی تأکید می نماید.

6 . ملت آزاده و ظلم ستیز ایران ، با دفاع همه جانبه از جبهه ی مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی ، حمایت آمریکا و حامیان عربی و غربی از جنایات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و نیز اقدامات گروههای تروریستی علیه دولت و ملت سوریه و فتنه افروزی بعثی ها و تروریست ها در عراق را محکوم نموده و بر ضرورت عاجل و قاطع سازمان ها و نهادهای بین المللی در قبال دولت های حامی تروریسم و عاملان به خاک و خون کشیدن انسانهای بی دفاع تأکید می نماید.

7 . ملت فهیم و مسلمان ایران کشتار وحشیانه ی مردم بی دفاع بحرین توسط رژیم سرسپرده آل خلیفه که با همراهی آل سعود در سایه سکوت مرگبار سازمانهای بین المللی و نهاد های مدعی دموکراسی و حقوق بشر صورت می پذیرد را محکوم نموده و حمایت خود را از مقاومت و ظلم ستیزی مردم مسلمان و مظلوم بحرین اعلام می دارد.

8 . ملت بصیر و متحد ایران ، طرح مجدد مذاکره با ایران را در شرایط فشار و تهدید ، برگ برنده ی مورد نیاز آمریکا و حرکتی حیله گرانه برای کشاندن نظام انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره می داند و هرگونه اقدام قبل از اثبات حسن نیت و اقدامات عملی آمریکا را اقدامی خلاف خواست عمومی ، منافع ملی و پیشرفت کشور و گامی در جهت گشودن باب سلطه مجدد آمریکا و خیانت به آرمانهای امام و رهبری و شهدا دانسته و آن را شدیداً محکوم می نماید.

9 . ملت مسلمان و قدرشناس ایران ، تلاش قوای سه گانه در توجه به مشکلات اقتصادی و پرداختن به دغدعه های فرهنگی و حرکت به سمت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را ناکافی دانسته و از مسئولین می خواهد با اخلال گران و برهم زنندگان آرامش اقتصادی کشور قاطعانه تر از گذشته برخورد نموده و با مهار گرانی ، رفع بیکاری و مشکلات فرآروی معیشت مردم و همت و تدبیر برای آسایش و زندگی توأم با عزت اقشار مختلف به ویژه قشر محروم و مستضعف ، دشمنان انقلاب و امام را در راهبرد "ایجاد فاصله بین ملت با نظام و انقلاب" مأیوس و نا امید سازد.

10 . ملت مؤمن و بیدار ایران ، با آگاهی از اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 ، ضمن تقبیح زمزمه های" انتخابات آزاد" بر لزوم هوشیاری ملی در برابر نقشه های پیچیده و فریبنده دشمن تأکید نموده و از نامزدهای تصدی ریاست جمهوری می خواهد در رقابت های انتخاباتی ، ضمن رعایت موازین شرعی ، اخلاقی ، بسترهای انتخاباتی پرشور و حداکثری را فراهم ساخته و از هر گونه اقدامی که موجب سوءاستفاده ضد انقلاب و خرسندی بیگانگان می شود ، به شدت پرهیز نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

22 بهمن 1391 مصادف با 29 ربیع الاول 1434 ـ 10 فوریه 2013 میلادی

مرگ بر آمریکا ـ مرگ برانگلیس

مرگ بر اسرائیل ـ مرگ بر استکبار/س


برچسب ها: کرمان ، قطعنامه ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.