نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: این حضور ، تقویت‌کننده بستر انتخابات پرشور ریاست جمهوری یازدهم و شوراها خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن در حقیقت دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه افزود: هر ميزان كه این حضور پرشورتر باشد قطعا موجب یأس بيشتر دشمنان خواهد بود و آنان را به براندازی این نظام ناامیدتر خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: سیاست آمریکا فشار در سایه تحریم اقتصادی است تا بدين وسيله موجب ایجاد بی‌ثباتی سیاسی، اقتصادی و امنیتی در داخل کشور شود که حضور گسترده مردم در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي پاسخ قاطعي به این فشارها خواهد بود.

نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه ما امروز بیش از هرزمان دیگر به اتحاد، وحدت و همدلی نياز داریم، گفت: حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن مقدمات یک انتخابات پرشور را بوجود خواهد آورد چرا که دشمنان برای برگزاری انتخابات كمرنگ ریاست جمهوری یازدهم و شوراها نقشه کشیده‌اند و این حضور قطعا تقویت کننده بستر انتخابات پرشور خواهد بود.

سالک با اشاره به پيشروي سريع موج بيداري اسلامي در منطقه گفت: امروزه تمام کشورهای دنیا چشم به وضعیت فعلی کشور و حضور ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن دوخته‌اند و لذا حضور پرشور مردم ايران در راهپيمايي امروز به كساني كه به انقلاب اسلامی چشم دوخته‌اند، اميد داده و قدرت بیشتری برای تداوم حرکت بیداری اسلامی در منطقه خواهد بود.
انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخاباتی ، پرشور ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار