سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز گفت: تمام تیم ها در برهه ای از زمان با مشکل روبه رو می شوند و به نتایج دلخواه نمی رسند ما نیز همین روند را داشتیم.




علی خسروی سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت:در 4 هفته اخیر با مشکلات زیادی روبه رو بودیم که به عملکرد نامطلوب تیم انجامید اما این موارد در همه باشگاه ها بوجود می آید و نباید مشکلات بر خی از تیم ها را بیشتر از حد طبیعی  پر رنگ کرد.
وی افزود: تیم های دیگری  نیز در لیگ حضور  دارند که هفته های متوالی نتایج خوبی بدست نمی آورند و با مشکلات بزرگ دست و پنجه نرم می کردند اما هیچ کسی آنها را به حاشیه نمی کشاند به همین دلیل نباید عملکرد ضعیف تیم من پر رنگ می شد زیرا در تمامی مراحل تلاش کردیم هلال احمر را به دور از حاشیه هدایت کنیم.
خسروی اضافه کرد:  در هفته های گذشته عدم حضور اثر گذار ترین بازیکنان به دلیل محدودیت در تیم یکی از موارد عملکرد نامطلوب ما بود در رقابت های 4 هفته ی اخیر  نفر از بازیکنان را دراختیار نداشتیم همین امر روحیه ی دیگر بازیکنان را به هم زد اما تیم با شرایط هماهنگ شد در این هفته رقابت خوبی با فرش  آرا داشت.
وی خاطر نشان کرد: در این شرایط نیاز به یک آغاز دوباره داشتیم که بدست آوردیم ما پیروز میدان بودیم  اما عدم تمرکز داور در  زمین باعث شد بازی با تساوی به پایان برسد مجبور به قبول شرایط فعلی  هستیم زیرا  هیچ تضمینی مبنی بر اینکه  بازیکنان تا پایان فصل به ترکیب  باز گردند نیست./چ

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار