در بخشي از بیانیه جامعه اسلامی دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر آمده است: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی مردم سالاری دینی، نماد آزادی خواهانی در جهان است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ متن بیانیه جامعه اسلامی دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به مناسبت یوم الله 22 بهمن به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب

دهه مبارک فجر، تجلی حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش به رهبری بزرگ مردی از تبار رسول خدا (ص) فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.

در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی "مردم سالاری دینی"، سرلوحه و نماد آزادی‌خواهانی است که آرمان آنها رهایی از زیر بار سلطه جهانی بوده و قصد سازش با شرایط موجود جهانی را ندارند و این دلیل محکمی برای دشمنان ایران اسلامی است تا با هدایت تحریم‌ها به سمت اقشار جامعه، در سودای آسیب زدن به استقلال کشورمان باشند. از همین رو بر همه فعالان دانشجویی که حق و حقیقت را یگانه راه سعادت بشری می‌دانند واجب است که اصل (استقلال ) یعنی عدم وابستگی به کشورهای بیگانه را مطالبه و در راه رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

هر ساله در آستانه دهه مبارک فجر شاهد دستاوردهای جدیدی در حوزه‌های مختلف صنعت و تکنولوژی هستیم که همگی بیانگر تاثیر عکس تحریم‌ها علیه ملت بزرگ ایران است، ملتی که تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و خواب دشمنان را آشفته ساخته است.

سال‌هاست که بهمن ماه تجلی‌گاه عزت و غرور ملت سرافراز ایران اسلامی است و بی‌تردید امسال همچون سال‌های گذشته این ملت غیور و همیشه در صحنه با حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیمان و میثاقی دوباره با امام راحل، شهدای گلگون کفن و رهبری فرزانه شان خواهند داشت و بی تردید این حضور گسترده مقدمه حضوری پرشور در انتخابات خرداد 92 خواهد بود.

جامعه اسلامی دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان (ره)، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و از اقشار مختلف اعم از جامعه دانشگاهی، جامعه پزشکان، جامعه مهندسین، اصناف و ... دعوت به عمل مي‌آورد تا در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت نمایند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار