عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دشمنان و تحریم یکجانبه آنها را خواهند داد، گفت: راهپیمایی امروز خنثی کننده توطئه‌های داخلی و خارجی خواهد بود.

"حجت‌‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از آنجا که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرموده اند «حفظ نظام از اوجب واجبات است»، مردم براساس وظیفه شرعیشان در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به مشکلات اقتصادی که اخیرا گریبان گیر کشور شده است، عنوان کرد: قطعا مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دشمنان و تحریم یکجانبه آنها را خواهند داد.

وی افزود: اگر امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد، مربوط به افراد است نه اصل انقلاب و نظام؛ اصل نظام و انقلاب چیزی نیست که مردم نسبت به آن سرد شوند.
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با بیان اینکه برخی از بگومگوها که در کشور صورت می گیرد ناراحت کننده است، گفت: مردم ایران ثابت کرده اند هیچ گاه از اصل انقلاب عقب نشینی نمي‌کنند و همواره در صحنه بوده و خواهند بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: با حضور امروز مردم در صحنه دیگری از انقلاب اسلامی، توطئه‌های که علیه نظام چه در داخل و چه در  خارج خنثی خواهند کرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ابراهیمی ، روحانیت ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار