فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد گفت: 22 بهمن روز عزت و سربلندی ملت ایران است و یادگار روز جاودانه ای است كه انقلاب اسلامی به مردم این مرز و بوم ارزانی شد.

سردار 'یونس امیری' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: حضور گسترده و پرشور ملت بابصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر وفاداری آنان به امام خمینی (ره)، ولایت، نظام، انقلاب و تاكید بر آرمان های سال 57 است.
وی بیان كرد: آنچه امروز در جهان به عنوان موج بیداری اسلامی در حال گسترش است ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد كه به رهبری امام خمینی (ره) در سال 57 به پیروزی رسید.
امیری اظهار كرد: تحمیل جنگ هشت ساله، ترور دانشمندان هسته ای، جنگ نرم و فشار اقتصادی حربه های دشمنانی است كه از هیچ اقدامی علیه كشور و ملت ایران دریغ نكرده اند و به لطف الهی همگی آنها با شكست مواجه شده است.
وی عنوان كرد: با وجود هجمه های سنگین دشمنان و افزایش تحریم ها ملت هوشیار ایران با بهره مندی از علوم روز بر سكوهای اول علمی دنیا می درخشد.
امیری ابراز داشت: اقداماتی از قبیل ساخت كاوشگرهای فضایی موجب شده تا یكبار دیگر دشمنان نظام و انقلاب به موفقیت چشمگیر ایران اسلامی اعتراف كنند./س

برچسب ها: بهمن ، عزت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.