پرونده مسابقات تکواندو بانوان نوجوان كشور با قهرمانی تیم البرز عصر امروز 21 بهمن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرماني كشور بانوان نوجوانان که با حضور 210 تكواندو كار از 25 استان كشور و در غالب 26 تیم، طی روزهای 20 و 21 بهمن در خانه تکواندو تهران برگزار شد با قهرمانی  تیم البرز به پایان رسید.
در پایان این رقابت ها البرز با کسب یک نشان طلا، پنج نقره و یک برنز توانست بر سکوی نخست قرار گرفت، تهران با 2مدال طلا، یک نقره و سه برنز، توابع تهران با 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و مازندران با 2 مدال طلا و 2 برنز به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را بدست آوردند.
این مسابقات که به دلیل کمبود بودجه فدراسیون از آبان ماه به این تاریخ موکول شده بود با حاشیه های نیز همراه شد.
گفته می شود این مسابقات با اعتراضات داوری بسیاری روبرو بود که در مراسم اختتامیه مشکلات داوری، به مسئولان فدراسیون اعلام شد.
همچنین داوران حاضر در رقابت های کشوری که نسبت به پرداخت دستمزد کمتر در رقابت های بین المللی جام فجرمعترض بودند و دو دوره نیز حقوقی دریافت نکرده بودند با اعتراضاتشان به مطالبات خود رسیدند.
تیم های حاضر در این رقابت ها نسبت به تغذیه و اسکانشان در تهران نیز اعتراضاتی داشتند.
در بخش انفرادی روز گذشته مسابقات اوزان فرد برگزار شد و امروز رقابت های اوزان زوج برگزار شد.
در وزن اول فاطمه اموری هریس از توابع تهران، نگار شیری از البرز، هانیه صادقی از مازندران و پریسا کبودی از کرمانشاه اول تا سوم مشترک شدند.
 دروزن دوم فاطمه شعبان نیا ازمازندران و کیمیا علی زاده از البرز اول و دوم شدند، شکوفه ذوالفقاری ازکرمانشاه و هانیه سادات میر عابدینی ازتوابع تهران به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در وزن سوم زهرا کنگرانی فراهانی از تهران، پونه فرجی از توابع تهران، سیده پرستو غفاری توانا از البرز و فاطمه ادهمی از مازندران در جایگاه اول تا سوم مشترک ایستادند.
در وزن چهارم روناک حسین زاده از کردستان و زهرا جودکی ازمرکزی اول و دوم شدند، آتوسا شفیعی از اصفهان و بهناز اکبر زاده از خراسان رضوی مشترکا در مکان سوم قرار گرفتند.
در وزن پنجم فاطمه زهرا شریفی از مازندران، سعیده وکیلی از البرز،
هانیه شریفی از گیلان و کوثر صالحی از تهران عناوین اول تا سوم مشترک را بدست آوردند.
در وزن ششم مهسا جدی از توابع تهران، مائده مسگری از البرز،
نگارغفاری از کرمانشاه و فرزانه نصرتی آذربایجان شرقی اول تا سوم مشترک شدند.
در وزن هفتم فاطمه السادات شاه صاحب از تهران، نیلوفر آزاد مهر از مرکزی، مهدیه پور محمدتقی از خراسان رضوی و طیبه پارسا از گیلان عناوین اول تا سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن هشتم فاطمه مصطفایی از البرز، مهشید نیک نفس اصفهان
نیلوفر ذکریایی از تهران و ندا قلی زاده از اردبیل اول تا سوم مشترک شدند.
در وزن نهم مونا طالب ضیا بره از گیلان، صبا سهرابی از تهران، زهرا جعفری از کرمانشاه و راضیه امیری از اصفهان مقام اول تا سوم مشترک را بدست آوردند.
در وزن دهم نفیسه رنگرزاده ازخراسان رضوی و هانیه اخلاقی ازالبرز اول و دوم شدند، زهرا قربانی از تهران و فائزه عباسی راد از توابع تهران به طور عنوان مشترک سوم بدست آوردند.
در پایان این مسابقات فاطمه شعبان نیا از مازندران به عنوان بهترین فنی ترین بازیکن، سمیه قهیه ای ازمرکزی به عنوان بهترین سرپرست، مهرو کمرانی از البرز به عنوان بهترین مربی، فاطمه کیایی از تهران و زهرا خوانسار از البرز به عنوان بهترین بهترین داوران انتخاب شدند.
همچنین کرمانشاه در جایگاه تیم اخلاق رقابت ها قرار گرفت.

 

برچسب ها: تکواندو ، البرز ، حاشیه ، داوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار