رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: این دانشگاه جزو چهار دانشگاه برتر در هفته پژوهش بوده است.

علیرضا ایرانبخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به خاطر برخورداری از مجموعه تیم مدیریتی و اساتید خوب و مجرب یک دانشگاه مطرح است.

ایرانبخش افزود: ما باید هم به خاطر خودمان، هم به خاطر آینده کشورمان و هم به خاطر مجموعه مطالباتی که مقام معظم رهبری از ما دارند، پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: باید تا سال 95 حداقل 30 درصد از منابع درآمدی این دانشگاه خارج از محل شهریه باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: نخستین کاری که باید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دنبال کنیم، افزایش سطح فرهنگی این دانشگاه بوده که جزو‌ منویات رهبر معظم انقلاب و در واقع جزو مطالبات ایشان از دانشگاه‏ ها به ویژه از اساتید است.

وی اضافه کرد: موضوعی که در حال حاضر پیش رو داریم، در زمینه انعقاد تفاهم ‏نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با نیروی انتظامی شرق استان تهران است.

ایرانبخش ادامه داد: این همکاری در راستای اهداف سند چشم‏ انداز و سیاست ‏های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه سلامت و توسعه علمی، ارتباط، تعامل و همکاری بین موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی با سازمان‏ های اجرایی که می ‏توانند به ارتقای کمی و کیفی و هدف‏ گذاری کمک کنند، صورت می ‏گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: هدف از انعقاد این تفاهم‏ نامه استفاده از همه ظرفیت‏ ها و به‏ کارگیری توانایی ‏های علمی و توسعه همکاری‏ های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در راستای ارتقا، استمرار و ارتباط سازمان یافته و برگزاری دوره‏ ها و کارگاه‏ های آموزشی و تخصصی است.

وی اضافه کرد: اساتید باید بدانند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و نیروی انتظامی وارد بحث‏ های کلان می‏شوند و عملاً استمرار، پیگیری و اجرای تمام مفاد این تفاهم‏ نامه به دست اساتید است.

ایرانبخش بیان کرد: در این تفاهم ‏نامه، برگزاری دوره‏ ها، کارگاه‏ ها و همایش‏ های بین‏ المللی و ملی مشترک طبق ضوابط، چاپ و انتشار کتاب و مجلات مشترک، جزوات آموزشی، طراحی پژوهش‏ های ملی، تبادل توان علمی دانشگاه و نیروی انتظامی شرق استان تهران و در اختیار گذاشتن تجهیزات و آزمایشگاه‏ ها و فضای فیزیکی گنجانده شده است./س


برچسب ها: دانشگاه ، رودهن ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.