همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، 16 پروژه برق‌رسانی با صرف اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح این پروژه‌ها که به صورت نمادین در روستای «بالدرن» اهر برگزار شد، توجه و ارائه خدمات به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته را از اهداف وزارت نیرو و شرکت توزیع برای خدمت به مردم این مناطق برشمرد.

یوسف سرافراز گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» امروز به برکت تلاش جهادگران عرصه تولید و سازندگی در این شرکت اکثر قطعات موردنیاز در خطوط انتقال و توزیع به دست توانمند نیروهای شرکت برق ساخته می‌شود، در حالی که پیش از انقلاب تمام امکانات، تجهیزات و قطعات مصرفی در صنعت برق کشور از خارج تأمین می‌ شود.

وی، پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فنی و مهندسی را در سایه ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا و امام راحل برشمرد و ادامه داد: با وجود تحریم‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف با همت و تلاش مضاعف هر روز شاهد پیشرفت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، دفاعی، سلول‌های بنیانی، نانو و ده‌ها پیشرفت دیگر هستیم.

وی از تلاش‌های انجام شده و همکاری بین‌بخشی سایر دستگاه‌ها قدردانی کرد.

فرماندار اهر نیز در این مراسم برق‌رسانی به تمام روستای بالای 20 خانوار را از خدمات این شرکت در مناطق روستایی اهر برشمرد و افزود: امیدواریم با اهتمام و توجه ویژه دولت و همکاران شرکت برق شاهد برق‌رسانی به تمام روستاهای کمتر از 20 خانوار باشیم.

امام جمعه اهر همچنین در این مراسم از تلاش‌های انجام شده توسط شرکت توزیع برق استان و شهرستان اهر در خدمت به مناطق محروم روستایی قدردانی کرد.
برچسب ها: پروژه ، افتتاح ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.