اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بيانيه‌اي ضمن دعوت از همه اقشار جامعه براي شرکت در راهپيمايي 22 بهمن، حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از دست رد مردم ایران به هرگونه خدعه و فریب شیطان بزرگ مبنی بر پذیرش مذاکره همراه با ذلت و فشار دانست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طي بيانيه‌اي از همه اقشار جامعه براي شرکت در راهپيمايي 22 بهمن سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب دعوت کرد.

متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:

آگاه باشید شما مؤمنین که کفار را محبت می‌کنید، آنها به شما محبت ندارند شما را فریب می‌دهند و خیال می‌کنید که آنها دوست شما هستند و در اثر این خیال واهی شما به آنها دوستی می‌کنید و این اشتباه بزرگیست آنها دوست شما نیستند.(آل عمران آیه 119)

سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در حالی فرامی‌رسد که انقلاب پیرجماران(ره) در بهترین شرایط موجود نسبت به سال‌های گذشته قرار گرفته و مردم ایران توانستند شعار "ما می‌توانیم" را با گفتمان "مقاومت" پیوند زده و آنرا به منصه ظهور برسانند.

تمامی جهانیان طلوع سی و چهارمین فجر انقلاب را درحالی مشاهده می‌کنند که مبارزه و تقابل تفکر اسلامی مقابل تفکر شیطانی وارد عرصه‌ای نو و تازه گشته است.

آمریکای جهان‌خوار به عنوان بزرگترین جنایتکار سه سده اخیر از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران در مقابله با آن از هیچ تلاشی استنکاف نداشته است.

رصد فعالیت‌های دشمن در جبهه‌های مختلف که هم‌اکنون در مغناطیس رخدادهای بزرگی همچون بروز بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه، آشکارشدن نشانه‌های اضمحلال نظام امپریالیستی، بروز جنبش وال‌استریت در امریکا و قدرت‌یابی روز به روزِ ملهمِ اصلی بیداری در جهان یعنی جمهوری اسلامی ایران، نشان می‌دهد که آمریکا پس از شکست‌های متوالی در جبهه تقابل با مردم مسلمان ایران در فکر تغییر میدان بازی و رویکرد منافقانه خود به واسطه دوستان داخلی در ایران جهت شکاف در اجتماع وحدت‌آمیز امت مسلمان ایران است.

آن چیزی که در اذهان افکار عمومی جهان از ایالات متحده در سه دهه گذشته ثبت شده است، جنگ‌های افغانستان، عراق، فلسطین، لیبی و سوریه و سرکوب مردم بحرین و عربستان و ایجاد تنش در لبنان و مصر و سایر کشورهای اسلامی و به راه‌اندازی انقلاب‌های رنگین در گرجستان و اوکراین و سرکوب جنبش وال‌استریت بوده است و همین مسائل مشروعیت دولت آمریکا را در جهان و به خصوص میان مسلمان از بین برده است.

اکنون جبهه شرارت منطقه به سرکردگی آمریکا در نظر دارد با کشاندن ایران به پای میز مذاکره اولا برای خود در بین آزادی خواهان جهان مشروعیت کسب نماید و دوما هژمونی ایدئولوژیک جمهوری اسلامی را در بین ملت‌های جهان و علی‌الخصوص مسلمانان درهم شکند چرا که الگوی مردم بیدارشده خاورمیانه و شمال افریقا، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ایستادگی امت مسلمان ایران در مقابل شاهرگ استکبار سبب شده است که جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار مقاومت شناخته شود و چشم امید تمامی جهانیان به مردم ایران باشد.

جنبش اصیل دانشجویی ضمن تبعیت کامل از ولایت فقیه اعلام می‌دارد که آمدن مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان و برگزاری پرشکوه راهپیمایی 22بهمن نشان از دست رد مردم ایران به هرگونه خدعه و فریب شیطان بزرگ مبنی بر پذیرش مذاکره همراه با ذلت و فشار است.

مردم ایران جنایات 34 ساله دولت خبیث امریکا را در حق فزندان خود از جمله پرپرکردن بیش از 200هزار شهیدگلگون کفن وطن را هرگز از یاد نخواهد برد، همچنان که جنایات این شیطان را در قبال سرکوب و کشتار مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین، بحرین، لیبی و سوریه را از یاد نخواهد برد و امت مسلمان ایران ماهیت دولت امریکا را شیطانی می‌داند و هرگونه مماشات با شیطان در عقاید این امت رد شده است.

22بهمن نماد و سالروز استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی ملت مسلمان ایران و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم است، هر کس بخواهد در مقابل آرمان و عقاید الهی این ملت بایستد قطعا ملت و خدای ملت گریبان آن را خواهند گرفت.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن بیعت دوباره با انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب اعلام می‌دارد که تا آخرین نفس از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی و رهبرفزانه انقلاب دفاع هوشمندانه و عاقلانه خواهد کرد و ضمن حضور پرشکوه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از آحاد جامعه دانشگاهی و مردم شهیدپرور ایران برای حضور در این راهپیمایی دعوت مي‌کند.

انتهاي پيام /س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار