جامعه جوانان متحد اسلامي در بيانيه‌اي به مناسبت 22 بهمن تاكيد كرد: در شرایط کنونی، حفظ وحدت و اتحاد در ارکان نظام، وظیفه آحاد ملت ایران بالاخص مسئولان و روسای قوا به شمار رفته و هرگونه تخطی از آن ضربات جبران‌ناپدیری را بر بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد خواهد كرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی جامعه جوانان متحد اسلامی، بیانیه‌اي به مناسبت فرارسيدن 22بهمن به شرح زیر صادر كرده است:                                                     

                               
                                      بسم الله ‌الرحمن‌ الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

22 بهمن‌ماه هر سال یادآور روزی است که مردم غیور و شهید پرور ایران به‌واسطه دستیابی به استقلال، آزادی و جمهوریت مبتنی بر قوانین و مقدسات اسلامی و شرعی خود با نثار خون و اهدای شهدای فراوان به مردم و بویژه امت مسلمان جهان ثابت کردند که می‌توان بار دیگر جامعه‌ای نمونه و اسلامی را متکی بر آرمان‌ها و ارزش‌های ناب دینی و علوی احیاء نمود و در مقابل استعمار و استبداد داخلی با تکیه بر ایمان و باور قلبی ایستاد و بر آن پیروز شد.
 
جامعه جوانان متحد اسلامی در سی‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر این باور است که جهان اسلام در آستانه تحولی بزرگ و شگرف در حرکت است که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه سرآغاز و نویدبخش این تحول بزرگ است.

صدور آرمان‌های انقلاب به کشورهای اسلامی همجوار و برخاستن مردم کشورهای جهان علیه سیاست‌ها و برنامه‌های استعماری و ظالمانه غرب در قالب همایش‌ها، اعتراضات و جنبش‌های متعدد بیانگر این واقعیت مهم است که ما را در پیچ تاریخی قرن اخیر قرارداده است. لذا توجه به نکات ذیل در برهه کنونی از اهمیت و ضرورت بسیاری برخوردار است:

1. یکی از راههای رساندن آسیب و ضربه به نظام‌های متکی بر قدرت مردم، ایجاد اختلاف و تفرقه به انحاي گوناگون و از طرق مختلف بصورت زیرکانه است. اختلافی که آفت جان حکومت‌ها است و در طول تاریخ دشمن به‌عنوان حربه‌ای مشخص جهت سرنگونی طرف مقابل از آن سود برده است، لذا در شرایط کنونی حفظ وحدت و اتحاد در ارکان نظام، وظیفه آحاد ملت ایران بالاخص مسئولان و روسای قوا به شمار رفته و هرگونه تخطی از آن ضربات جبران‌ناپدیری را بر بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد خواهد نمود.
 
2. امروز دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم، جنگی دیگر را نه در عرصه تصرف مرزهای خاکی بلکه دست‌یازی به مرزهای اقتصادی ایران عزیز شروع کرده‌اند که تحریم‌های اخیر نمونه بارزی از استراتژی آنان در این جنگ نابرابر است؛ فشار بر مردم از طریق ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی، ناامید کردن آنان از تکیه بر توانایی‌های مبتکرانه خود، بروز اختلاف و تنش در سطوح مختلف مدیریتی و کلان کشور و قص علی هذا، جملگی از برنامه‌های جنگ نرم دشمن برای به زانو درآوردن ایران و تسلیم در برابر خواستهای آنان است.  
 
3. یکی از مهم‌ترین رویدادهای پیش روی مردم در سال آتی، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است و چنانچه مقام معظم رهبری نیز بر این نکته تأکید داشته‌اند که هرگونه تنش و ایجاد اختلاف تا انتخابات به مثابه خیانت به مردم و انقلاب است، لازم است مردم و مسئولان با هوشیاری، وحدت، انسجام و بینش هرچه تمام‌تر بکوشند تا در بازی بیگانگان و ایادی آنان چه در قالب فتنه‌گران و یا جریان انحرافی قرار نگرفته و همانند گذشته از این مرحله مهم تاریخی نیز به سلامت عبور نمایند.

4. جامعه جوانان متحد اسلامی در سراسرکشور و هم‌صدا با مردم بزرگوار ایران در یوم‌الله 22بهمن ضمن حضور درخیابان‌ها، بار دیگر با آرمان‌های والای امام(ره) و انقلاب تجدید میثاق خواهد نمود.

جامعه جوانان متحد اسلامی

21 بهمن ماه 1391

انتهاي پيام/س2
 

برچسب ها: جامعه ، جوانان ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار