در دهه مبارک فجر با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پروژه جمع آوری و تزریق گازهای همراه نفت میدان نرگسی از طرح های مهر ماندگار این شرکت پیش راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، عملیات پیش راه اندازی این پروژه 72 ساعت به طول می انجامد که  با  بررسی عملکرد تجهیزات و فرآیند تزریق، این پروژه به طور کامل در مدار عملیات قرار خواهد گرفت.

همچنین ضمن بازدید از تاسیسات مختلف این پروژه، در نشستی با حضور تعدادی از مدیران این شرکت و مدیرعامل و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جریان آخرین وضعیت کارکرد تاسیسات ایستگاه جمع آوری و تزریق گازهای همراه نرگسی قرار گرفت.

پروژه جمع آوری و تزریق گازهای همراه نرگسی یکی از 12 طرح مهر ماندگار مناطق نفت خیز جنوب است که در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اجرا ،  و در سال 1391 تکمیل شده است.

 این  پروژه با هدف کاهش آلاینده های زیست محیطی و تامین گاز مورد نیاز تزریق به مخزن آسماری میدان نفتی نرگسی به اجرا درآمد و با راه اندازی این پروژه از ورود روزانه 19 میلیون فوت مکعب گازهای همراه نفت به محیط زیست پیشگیری و فرآیند تزریق گاز و فشارافزایی مخزن نرگسی کلید خواهد خورد./ب


برچسب ها: راه اندازی ، گاز ، نرگسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.