مدیرکل بیمه ایران در گیلان از ایجاد ایستگاه سلامت گردشگری در رودبار خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  عبدالرضا حاجی وثوق در مراسم افتتاح دفتر بیمه‌ای ایران در این شهرستان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر روزانه یک دفتر بیمه‌ای در گیلان دایر می‌شود.

وی افزود: بیمه ایران در 15 آبان‌ماه سال 1314 به صورت دولتی افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همچنان دولتی باقی ماند.

این مسئول با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب شرکت‌های بیمه‌ای خارجی خدمات بیمه‌ای کشور را انجام می‌دادند، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب یک شرکت خارجی بیمه‌ای نیز در گیلان دایر شد و فعالیت می‌کرد.

وی به نقش بیمه در صادرات نفت ایران اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی صادرات نفت به گونه‌ای بود که از هر سه کشتی یک کشتی را به خارجی‌ها می‌دادیم تا بیمه‌نامه دریافت کنیم.

وثوق ادامه داد: ورود بیمه ایران و زیرپوشش بیمه بردن تمام نفتکش‌ها موجب شد تا صادرات نفت در دوران جنگ افزایش یابد.

وی، در ادامه از ایجاد ایستگاه سلامت گردشگری در رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: رودبار نخستین شهرستان ورودی به گیلان است و گردشگران برای عزیمت به شمال کشور از این مسیر عبور می‌کنند.

مدیرکل بیمه ایران در گیلان، ارائه پکیج کامل بیمه‌ای گردشگر را هدف از راه‌اندازی این ایستگاه‌ها در رودبار عنوان کرد و یادآور شد: این ایستگاه‌ها در صورت فراهم بودن شرایط در تابستان سال آینده به صورت سه تا پنج روزه در رودبار برگزار می‌شود./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.